Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@16:55:31 GMT

کی‌روش، برانکو را نگران کرد!

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۸۵۷۱

 کی‌روش در آستانه بازی با پرسپولیس با تاثیرگذاری روی 4 گل، بهترین فرم این فصلش را ارائه کرد. اتفاقی که برانکو را برای مهار او نگران می‌کند؛ آن هم در غیاب شجاع خلیل‌زاده.
هفته پیش‌روی هفته تقابل آقای‌گل‌های لیگ است. علیپور و کی‌روش به هم رسیدند و هر دو طرف هم حسابی قبل از این تقابل برای هم خط و نشان کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور در سه بازی آخر پرسپولیس 2 گل زد و 1 پاس‌گل داد. کی‌روش هم برای عبور از علیپور در جدول گلزنان، در بازی دیروز مقابل سایپا همه کار کرد. کی‌روش مانند بازی رفت، 2 گل به حریف زد و 1 پاس‌گل داد. ضمن اینکه این بار یک پنالتی هم گرفت. آماری فوق‌العاده که برانکو را بیشتر از همیشه برای مهار او نگران می‌کند.
کی‌روش در این فصل به طور میانگین 3.3 شوت در هر بازی می‌زند و بیشتر از یک شوت در چارچوب ثبت می‌کند. مهاجم 195 سانتی‌متریِ قلعه‌نویی در هر بازی معدل عجیب 10 نبردهوایی موفق هم ثبت می‌کند که در همه این آمارها بهترین بازیکن تیمش است. مهار چنین بازیکنی در روزی که پرسپولیس شجاع خلیل‌زاده را به علت محرومیت در ترکیب ندارد، اصلا کار ساده‌ای نیست. آن هم در شرایطی که پرسپولیس بعد از تقابل با سپاهان باید در تبریز با تراکتورسازی بازی کند و از دست دادن امتیاز مقابل سپاهان می‌تواند بهای سنگینی را برای این تیم به همراه داشته باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی پرسپولیس جدول سایپا بازی پرسپولیس کی روش برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • گسترش بحران تقابل ارزش‌های لیبرال با آزادیخواهان
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • تقابل فوتسالیست‌های ایران با قرقیزستان