Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@20:24:24 GMT

بیوگرافی بازیگران سریال دلدار + عکس و ساعت پخش

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۸۹۲۸

بیوگرافی بازیگران سریال دلدار + عکس و ساعت پخش

بیوگرافی بازیگران دلدار بیوگرافی سریال شبکه دو بیوگرافی بازیگران سریال ماه رمضان

سریال دلدار سریالی عاشقانه است که قرار است در شب های ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش شود. این سریال بازیگران مشهوری دارد که از جمله آن ها می توان به پریوش نظریه و محمدرضا غفاری اشاره کرد. ساعت پخش سریال دلدار در ماه رمضان به روز رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسام محمودی

حسام محمودی (زادۀ ۱ فروردین ۱۳۶۵ - تهران) بازیگر سینما اهل کشور ایران است.از جمله کارهای اخیر او می توان به سریال لحظه گرگ و میش اشاره کرد 

علیرضا آرا

علیرضا آرا با نام اصلی علیرضا آرا بازیگر و کارگردان ایرانی در سال ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران بوده و دوره های بازیگری را نیز در حوزه هنری گذرانده است.

مریم بوبانی

مریم بوبانی در سال ۱۳۳۲ در سنندج به دنیا آمد. دو سال در کلاس‌های آزاد بازیگری بازیگری آموخت و در ۱۳۷۶ با بازی در مهر مادری (به کارگردانی کمال تبریزی) در نقشی فرعی بازی در سینما را آغاز کرد. وی مادر آیین احدی فر تنظیم کننده گروه چارتار است.

کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی (زاده ۱۳۵۲ تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۶ می‌باشد. وی همچنین دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی از بازیگران سینما است.

علی اوسیوند

عليرضا اوسيوند متولد 1336 مسجدسليمان،داراي ليسانس بازيگري و فوق ليسانس كارگرداني تئاتر از دانشكده تربيت مدرس است. وي فعاليت هنري خود را در زمينه بازيگري، دستيار تهيه و دستيار كارگردان در صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران آغاز كرد. او همچنين همسر حميرا رياضي (بازيگر) سينما و تلويزيون است.

الناز حبیبی

الناز حبيبي متولد 1367 در تهران است. بازيگر سينما و تلويزيون و فارغ‌التحصيل رشته تدوين است. در کودکی تئاتر بازی می‌کرد. از سال ۱۳۷۶ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است. پس از آن که سعید سلطانی برای ۳ فیلم خود او را انتخاب کرد، به‌طور جدی‌تر این حرفه را دنبال کرد. تا کنون، در ۳ فیلم از کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته‌است

بهزاد فراهانی

بهزاد فراهانی (متولد ۱ بهمن ۱۳۲۳ ، روستای درمنک از توابع فراهان واقع در استان مرکزی بازیگر و فیلمنامه‌نویس می‌باشد. دوره‌هایی از تئاتر را در فرانسه گذراند و در کارگردانی، بازیگری و نویسندگی فارغ‌التحصیل شد. او فرزند دوم غلامرضا، همسر فهیمه رحیمی‌نیا و پدر شقایق فراهانی ، گلشیفته فراهانی و آذرخش فراهانی است.

سوگل خلیق

بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون متولد ۱۳۷۹ در شهر تهران می باشد از بازیگران زن جوان و تازه کار سینمای ایران بوده که تاکنون توانسته عملکرد بسیار خوبی از فیلمهایی که تازه بازی کرده داشته باشد.

نیما رئیسی

نیما رئیسی ، بازیگر و گوینده ایرانی است. نیما رییسی در بیمارستان فامیلی رشت به دنیا آمد اما تمام دوران کودکی و نوجوانی خود را در شهرک مسکونی نکاچوب واقع در ساری و منطقه دشت ناز گذرانده است. او در سال‌های ۶۸ تا ۷۳ در خود شهر ساری اقامت داشته و پس از قبولی در دانشگاه به تهران مهاجرت نموده است. شهر بابل زادگاه پدری او می‌باشد. وی در مقطعی عضو انجمن گویندگان جوان بوده‌است.

پریوش نظریه

پريوش نظريه متولد 1348 در گچساران است. او فارغ التحصيل رشته نمايش عروسكي است. وي فعاليت سينمايي خود را در مقام بازيگري از سال 139 با فيلم "عروس حلبچه" آغاز كرد. او فارغ التحصيل نمايش عروسكي است.

محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاري متولد 1364 در تهران است. وي فارغ التحصيل رشته گرافيك است. او فعاليت سينمايي خود را از سال 1384 با فيلم روياي خيس آغاز كرد.

 

منابع: سوره سینما/ حرف تازه / ویکی پدیا

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار زاده‌کمند در گفت‎گویی اظهار داشت: برای مشمولینی که قبل از ورود به خدمت سربازی با استفاده از وقت خود مهارتی را کسب و گواهی دریافت کردند مشوق‌هایی را برای این افراد پیش بینی کردیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با بیان اینکه ۹ مشوق برای سربازان ماهر پیش‌بینی شده است گفت: این مشوق‌ها شامل کسری خدمت یک‌ماهه، مرخصی تشویقی، انتخاب محل خدمت و دیگر موارد برای این موضوع است.

سردار زاده‌کمند افزود: این مشمولین به چهار دسته تقسیم می‌شوند نظیر افرادی که مهارت تخصصی ۸۰ ساعت بالا را کسب می‌کنند، گروه بعدی افرادی که فارغ التحصیل هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش هستند، گروه بعدی فارغ التحصیلان پزشکی و پیراپزشکی هستند و گروه آخر سایر فارغ التحصیلان دانشگاه‌های کشور هستند که یک بسته مهارت آموزی تخصصی برای آنها تعریف شده است.

وی گفت: مشمولین با طی کردن بسته‌های مهارتی مشخص شده به تناسب امتیازی که کسب می‌کنند می‌توانند از مشوق‌ها بهره‌مند شوند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: سامانه مربوط به این موضوع آماده است و از ۱۵ اردیبهشت‌ماه افرادی که می‌خواهند به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند و واحد شرایط هستند می‌توانند در سامانه سخا ثبت نام کنند.

سردار زاده‌کمند عنوان کرد: پس از بررسی‌های لازم چنانچه گواهی از سوی سازمان صادر شده تایید شد به تناسب امتیاز کسب شده از مشوق‌ها بهره‌مند خواهند شد.

دیگر خبرها

  • پارسا پیروزفر و اخاذی از زنان ثروتمند ؛ سکانسی که پربازدید شد | ببینید
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد