Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-طرز تهیه کباب کوبیده پاکستانی / مواد لازم جهت تهیه کباب کوبیده پاکستانی / نکات تهیه کباب پاکستانی / نحوه صحیح سیخ زدن کباب

مواد لازم جهت تهیه کباب کوبیده پاکستانی:
زنجبیل له شده 1 قاشق غذا خوری
کره 1 قاشق غذا خوری
زیره  به مقدار لازم
فلفل قرمز  به مقدار لازم
فلفل سیاه  به مقدار لازم
 ادویه ماسالا به مقدار لازم
 نمک به مقدار لازم
گشنیز مقداری
سیر 4 حبه
پیاز 2 عدد
پیازچه 4 عدد
فلفل دلمه ای سبز نصف عدد
فلفل دلمه ای قرمز نصف عدد
مخلوط گوشت گوسفند و گوساله 1 کیلو

طرز تهیه کباب کوبیده پاکستانی :
در ابتدا 2عدد پیازبه قطعات ریز تقسیم می کنیم و سیر را هم اضافه کرده و در میکسر به خوبی مخلوط می کنیم البته پیاز را می  شود رنده هم کرد ولی به صورت ارجینال له شده بهتر است و مخلوط به گوشت اضافه کرده یک قاشق کره را به مواد اضافه کرده و یک چهارم قاشق چایی خوری فلفل سیاه و یک قاشق چایی خوری نمک و نصف قاشق چایی خوری ادویه ماسالا اضافه کرده و یک چهارم قاشق چایی خوری زیره و و فلفل قرمز هم یک چهارم قاشق غذا خوری اضافه کرده و کاملا هم بخورد و با دست ورز می دهیم و بعد یک قاشق زنجبیل هم اضافه کرده و سپس گوشت به مدت دو ساعت در یخچال استراحت کند  و طعم این کباب واقعا تند است و در دستور آن 5 عدد فلفل تند هم دارد که ما آن را حذف کرده ایم
سپس در طرف دیگر فلفل دلمه ای را ریز خرد می کنیم اگر درشت باشد هنگام سیخ زدن می ریزد پس به صورت حرفه ای ریز گردد و علت اینکه از دو رنگ فلفل استفاده می شود این است که هر کدام عطر مخصوص خود را دارد و پاکستانی ها از سیخ باریک و یا چوبی استفاده می کنند و بعد پیازچه ها را به صورت حلقه های نازک در می آوریم بعد گوشت استراحت کرده و عطر دار مان را می آوریم و گشنیز را به گوشت اضافه کرده و مجدد با دست ورز می دهیم و بعد فلفل دلمه و پیازچه ها را اضافه کرده و با دست ورز می دهیم و طوری ورز می دهیم که به دست بچسبد 

الان موقع سیخ زدن کباب است دست را خیس کرده و یک چونه از گوشت معادل 100 گرم را برداشته به صورت استوانه در آورده و از وسط استوانه به سیخ می کشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگر از سیخ کباب کوچک استفاده می کنیم 50 تا 100 گرم برداشته و استوانه کرده و به سیخ می کشیم .پاکستانی ها کباب به صورت گرد در می آورند و دور سیخ را با باز و بسته کردن دست گرد می کنند. اگر قرار باشد کباب از سیخ بریزد در این مرحله می ریزد و مرحله بعد این است که دما در تمام قسمت های کباب پز یکسان باشد در اول کار باد نزنید تا خودش را بگیرد سپس باد زده تا آماده گردد.
نکته مهم اینکه ، مایه گوشتی حتما باید خنک باشد تا از سیخ نیوفتد ، وقتی سیخ کباب را روی باربیکیو یا ... می گزارید ، بلافاصله از این رو به اون رو کنید تا کباب خودش رو ، روی شعله بگیرد . سیخ ها را هم حتما با آب پیاز مرطوب و بعد مایه گوشتی را به سیخ بکشید تا مانع ریزش گوشت بشود.  ( طرز تهیه کباب کوبیده پاکستانی )

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سئوی سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند دیدنی تهیه قهوه ترک روی شن در خیابان‌های استانبول (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه انواع کباب‌ در خیابان‌های استانبول ترکیه (فیلم) طرز پخت و سرو غذا‌های مشهور خیابان از بره بریانی و کباب کوبیده (فیلم) محله‌ای قدیمی و رنگارنگ در قلب استانبول (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدیو) طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین
  • طرز تهیه سیب زمینی توپی سوخاری با مغز پنیری (فیلم)
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • کباب کردن ۱۲ کیلو گوشت توسط بانوی آذربایجانی (فیلم)
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • طرز تهیه واوایشکا با گوشت ساطوری بره توسط آشپز‌ پاکستانی (فیلم)
  • طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم)
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا میدهد
  • فرآیند دیدنی تهیه قهوه ترک روی شن در خیابان‌های استانبول (فیلم)