Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش گفت: با دستور رئیس‌جمهور تمام کلاس‌های درس آسیب‌دیده از سیل به‌طور اضطراری راه‌اندازی می‌شوند.

به گزارش مشرق، سید محمد بطحایی در حاشیه سفر به شیراز از ارسال کانکس به خوزستان برای راه‌اندازی کلاس‌های موقت خبر داد و اظهار کرد: با توجه وضعیت فعلی در خوزستان با تاکید رئیس جمهور، در محل‌هایی که سیل‌زده‌ها اسکان دارند با ایجاد چادر و با ارسال کانکس هرچه سریع این کلاس‌ها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ارسال کانکس‌های کولردار برای دانش‌آموزان خوزستانی

وی با بیان اینکه در سیل اخیر حدود یک‌هزار و ۴۰۰ مدرسه آسیب دیده که کار مرمت آن‌ها آغاز شده است، تصریح کرد: همه مدارس تا قبل از مهر امسال آماده خواهند شد و دانش آموزان می‌توانند از آن استفاده کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۸۰ مدرسه هم به دلیل آسیب جدی نیاز به بازسازی دارند، اظهار کرد: ساخت مجدد این مدارس نیز با همت خیران و بنیاد برکت به زودی آغاز می‌شود.

وی افزود: تلاش این وزراتخانه در راستای بازسازی سریع و ایمن مدارس است، اما در صورت آماده نشدن مدارس تا سال تحصیلی جدید، فضاهای موقت در چند ماه نخست سال تحصیلی در اختیار استان‌های سیل زده قرار داده می‌شود.

بطحایی بیان کرد: در چهار استان گلستان، مازندران، لرستان و فارس هم که خسارات سیل را متحمل شدند، با همت اداره‌های کل آموزش و پرورش، برابر زمان بندی تعیین شده، کلاس‌های درس مدارس شروع شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل آموزش و پرورش اخبار حوادث سید محمد بطحایی سیل سیل زدگان مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز سامانه الکترونیکی ارتباطات مردمی با دولت در قم

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقامیری بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت گفت: مرکز سامد در راستای ارتباط‌گیری آسان‌تر شهروندان استان قم با رئیس‌جمهور و هیئت دولت در سفرهای استانی راه‌اندازی می‌شود که در دور دوم سفر رئیس جمهور به قم این مرکز در قم راه اندازی شده است.

استاندار قم افزود: شهروندانی که قصد دارند با رئیس جمهور و وزرای دولت سیزدهم ارتباط بگیرند می‌توانند با شماره ۱۱۱ تماس بگیرند و درخواست‌های خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: ۶۰۰ کارشناس در این مرکز مستقر شدند و تا روز جمعه ۲۲ شهریور ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

آقامیری اضافه کرد: تلاش می‌شود تا به همه درخواست‌ها پاسخ داده شود و شهروندان از طریق سایت ۱۱۱.ir نیز می‌توانند نسبت به ثبت درخواست‌های خود اقدام کنند.

همچنین در آستانه سفر رئیس‌جمهوری به استان قم محل استقرار میزهای ارتباطات مردمی در حوزه‌های مختلف وزارتی و سازمانی در زمان سفر دکتر رئیسی به این استان با هدف دسترسی بهتر مردم و دیدارهای چهره به چهره با مدیران و نمایندگان تام‌الاختیار وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها و ارائه مطالبات و نقطه نظرات خود، اعلام شد.

به همت و پیگیری مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری در ۳۰ نقطه از استان قم میزهای ارتباطات مردمی نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته شده تا مردم شریف این خطه با توجه به موضوعات خود دسترسی آسان‌تر و سریع‌تری به نمایندگان وزارتخانه‌ها داشته و مطالبات و موضوعات مدنظرشان را مطرح و پیگیری کنند.

کد خبر 6100958

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز سامانه الکترونیکی ارتباطات مردمی با دولت در قم
  • راه اندازی معاونت پرورشی در مدارس غیرانتفاعی مرکزی
  • نهضت «نذر مدرسه سازی» در اردبیل راه اندازی می شود
  • آغاز ثبت‌نام بیش از ‌۱۹ هزار کلاس اولی‌ در زنجان
  • آغاز ثبت نام کلاس اولی ها از فردا
  • راه‌اندازی «مدارس سعادت» در دانشگاه آزاد اسلامی
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود