Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:41:39 GMT

روایت تصویری دیدار نساجی مازندران و پدیده شهرخودرو مشهد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۰۳۱۱

روایت تصویری دیدار نساجی مازندران و پدیده شهرخودرو مشهد

دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پدیده شهرخودرو در قائم‌شهر با برتری یک بر صفر تیم نساجی مازندران به پایان رسید. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر،  تیم فوتبال نساجى مازندران و پدیده شهرخودرو از هفته بیست و ششم لیگ برتر در مقابل هم صف آرایى کردند که در پایان این نساجی بود که با نتیجه یک بر صفر از سد پدیده شهر خودرو گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نساجی‌چیان از ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند اما نیمه اول در گلزنی موفق نبودند. اما در نیمه دوم این شاگردان جلالی بودند که مزد حملات جانانه خود را گرفتند و در دقیقه 47 مجتبی ممشلی گل اول را برای نساجی مازندران به ثمر رساند تا این نتیجه تا پایان بازی باقی بماند و نساجی یک تیم مدعی دیگر را نیز در قائم‌شهر زمین‌گیر کند.

تیم فوتبال نساجی مازندران با این برد 29 امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار گرفت.

مازندران| جلالی: آینده برای بازیکنان نجیب و مخلص نساجی است/ داوری مشکلی نداشتتساوی یک‌نیمه‌ای نساجی و پدیده شهر خودرومازندران| گل‌محمدی: باید 2 بازی بعد را ببریم تا در کورس بمانیم/ مقابل نساجی اصلاً‌ حق‌مان باخت نبود

عکس از حسن آزادی

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۱۵ دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که شرایط متفاوتی را در جدول لیگ بیست و سوم تجربه می کنند. پرسپولیس در رده دوم برای سبقت از استقلال تلاش می‌کند تا بار دیگر به صدر جدول برسد.

در سوی دیگر میدان، نساجی مازندران با کسب ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول است تا سایه سقوط به لیگ دسته اول را احساس کنند. از این رو مالک باشگاه نساجی برای ارتقای روحیه شاگردان ساکت الهامی پاداش ویژه ای را در نظر گرفت تا در صورت کسب پیروزی و خروج از منطقه سقوط مبلغ قابل توجهی را به صورت نقد پس از پایان سوت مسابقه دریافت کنند.

پاداشی که حدودا سه برابر بردهای این تیم در فصل جاری خواهد بود تا نساجی با روحیه ای مضاعف برای دیدار با سرخپوشان آماده شوند. این در حالی است که پرسپولیس هنوز موفق به تسویه کامل با بازیکنان خود بابت پاداش بردهای نیم فصل دوم نشده است.

کد خبر 6097675

دیگر خبرها

  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است