Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@13:30:30 GMT

اردوگاه‌های سیل زدگان خوزستان/تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۰۳۷۰

اردوگاه‌های سیل زدگان خوزستان/تصاویر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به همت جهادگران عرصه خدمت اردوگاه های اسکان سیل زدگان ایجاد شده است. عکس: سپهر اخباری

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عملکرد تیم اعزامی شهرداری پایتخت به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، صمیم مرادی روزبهانی، معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران  عملکرد تیم اعزامی مشترک سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با پرداختن به وسعت سیل در شهرستان کنارک در استان سیستان و بلوچستان گفت: صد در صد شهرستان درگیر سیلاب شده است. در واقع همه محلات هفتگانه به نوعی درگیر سیلاب است اما محلات پنجگانه نظرآباد، سورک، کوهیان، زیباشهر و چادران کاملا درگیر سیلاب بوده و ضمن در اولویت قرار گرفتن امداد رسانی، از وضعیت بسیار نامناسبی نیز برخوردار بودند.

وی افزود: در خصوص میزان پیشرفت کار امدادی در سطح استان نیز طبق اظهارات جانشین شهردار کنارک، ۹۰درصد از پنج محله که مساحتی در حدود ۱۵۰ هکتار است دچار سیلاب شده که حدود ۱۰۰ هکتار از این مساحت امداد رسانی شد و در ۵۰ هکتار شامل چادران و نظرآباد همچنان امداد رسانی در حال انجام است.

مرادی روزبهانی ادامه داد: تیم مشترک عملیاتی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران شامل نیروی انسانی به همراه وسایل نقلیه، ۱۰ دستگاه پمپ آب کف کش و لجن کش و دو دستگاه موتور برق با تجهیزات انفرادی برای کمک به مردم سیل زده اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، تیم مشترک عملیاتی سازمان مدیریت بحران و سازمان آتش نشانی در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین به محل حادثه اعزام شده است.

تیم عملیاتی مذکور بلافاصله پس از استقرار و از صبح روز جمعه ۳۱ فروردین با حضور در فرمانداری شهرستان کنارک و برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولین شهرستان کنارک (فرماندار و شهردار کنارک) عملیات امدادرسانی را آغاز کرده و تاکنون مشغول به خدمت‌رسانی به سیل زدگان در این شهرستان است.

تیم اعزامی از سازمان مدیریت بحران شهر تهران تا پایان روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در حدود ۳۶۰ نفر ساعت زمان صرف عملیات امداد رسانی به سیل زدگان کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آموری
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • تاکید سخنگوی گردان‌های طولکرم بر ادامه مقاومت
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟