Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:58:47 GMT

خدمت رسانی شرکت نفت گچساران در مناطق سیل زده ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۰۴۳۲

خدمت رسانی شرکت نفت گچساران در مناطق سیل زده ادامه دارد

گچساران - ایرنا -نیرو‌های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با ده ها دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از دوازدهم فروردین تاکنون در مناطق سیل زده خوزستان در حال خدمت رسانی هستند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران روز شنبه به ایرنا گفت: نیرو‌های واحد ترابری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به صورت شبانه روزی برای پیش گیری از ورود سیل به روستاها و شهر‌های مختلف استان خوزستان همگام با مردم و دیگر نیروها مردم این استان خدمات رسانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هوشنگ صیدالی افزود: این شرکت افزون بر جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی و ارسال به مناطق سیل زده کشور، 15 دستگاه ماشین آلات سنگین از قبیل لودر، بلدوزر، بیل میکانیکی، تریلر کمرشکن، کمپرسی و چندین خودروی سبک به این مناطق اعزام کرده است.
وی گفت: نیرو‌های اعزامی در حال ایجاد سیل بند برای جلوگیری از ورود آب و جابه جایی ماشین آلات سنگین از طریق تریلر هستند و راننده‌ها به صورت دوشیفت در منطقه حضور دارند و در شهر‌ها و روستا‌های خوزستان بنا به درخواست ستاد بحران این استان فعالیت می‌کنند.
وی اظهار داشت: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بنا به وظایف اجتماعی، از بدو ورود سامانه های پربارش به کشور آمادگی خود را برای کمک به مناطق مختلف اعلام کرد.
وی ابراز داشت: اسکان مسافران نوروزی در ورزشگاه ها و مناطق امن، اعزام کارشناسان و متخصصان برای تعمیر زیرساخت های آسیب دیده از سیل از خدمات مهم کارکنان شرکت نفت گچساران در جریان سیل های اخیر بوده است.
صیدالی تاکید کرد که نیروهای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تا زمانی که ستاد بحران به خدمات رسانی آنها در خوزستان
نیاز داشته باشد در این استان حضور خواهند داشت.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران هفت هزار و 500 نفر نیروی انسانی دارد.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های مهم زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ایران است.
این شرکت با بهره گیری و توانمندی از 10 واحد بهره برداری، پنج کارخانه نمک‌زدایی در مدار، 2 کارخانه نمک‌زدایی در دست اقدام، 11 ایستگاه فشار و تزریق گاز، سه مجتمع بزرگ پالایشگاهی گاز و گازمایع، سیستم گاز آغار و دالان مشتمل بر 12 دستگاه شیرگاه و لخته گیر مایع و چندین واحد آزمایشگاه شیمیایی، 6 واحد آبرسان، حدود 110 تفکیک گر سرچاهی و بوستری، 3 ایستگاه برق فشار قوی و بیش از 6700 کیلومتر خطوط لوله از قطر 4 تا 52 اینچ دارد.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خدمات رساني سيل زدگان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت دوگنبدان ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تجهیزات آن خریداری شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید علی احمدزاده با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از بیمارستان نفت گچساران اظهار داشت: بارقه‌های امیدی برای تکمیل و بهره‌برداری از این مرکز درمانی که قریب به 17 سال از عملیات اجرایی آن می گذرد در دولت سیزدهم شکل گرفت و هم اینک به پیشرفت چشمگیری در حال ساخت است.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی بیمارستان شهدای نفت گچساران در سال 1386 در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی شامل کلینیک های تخصصی،‌ بخش‌های بستری،‌ اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز شد.

احمدزاده تصریح کرد: این طرح درمانی در زمینی به وسعت 11 هزار مترمربع در حال ساخت است و به دلیل برخی مشکلات عملیات ساخت این مرکز درمانی چندین سال متوقف و عملیات تکمیل این طرح اوایل مرداد امسال دوباره از سر گرفته شد.

وی بیان کرد با توجه به افزایش جمعیت سرویس گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین جهت رفع مشکلات خدمات گیرندگان در تلاش هستیم این مرکز درمانی اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد و کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران سال ها چشم انتظار راه‌اندازی این مرکز درمانی هستند.

به گفته احمدزاده موقعیت این بیمارستان به گونه‌ای است که با راه‌اندازی آن هم کارکنان صنعت نفت و هم مردم پیرامونی آن منتفع می‌شوند و 940 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان شهدای نفت گچساران در دولت سیزدهم اختصاص داده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون