Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اصناف خبرگزاری بسیج،غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اظهار کرد: با توجه اینکه سیل اخیر بسیاری از مردم استانهای کشور را درگیر کرده است، اصناف، بازاریان و فعلان اقتصادی کشور کمک های اولیه را به این مناطق، مانند گلستان، خوزستان، مازنداران و لرستان گسیل داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از اینکه وضعیت سیل زدگان به یک آرامش نسبی رسیده است، اصناف و بازاریان کشور در مرحله دوم کمک رسانی خود به دنبال کمک به راه اندازی دوباره واحدهای صنفی آسیب دیده هستند و برای تحقق این امر حمایتهای کالایی خواهند داشت و کمک می‌کنند آنها دوباره به چرخه اقتصادی بازگردند.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ادامه داد: بر این اساس با کمک اتحادیه‌ها، اتاقهای اصناف و سایردستگاهها در حال برنامه ریزی هستیم که اصناف سیل زده منطقه بتوانند که کالاهای مورد نیاز خود برای فروش دریافت کنند اما بازپرداخت آن با شش ماه تاخیر صورت گیرد.

وی تصریح کرد:طرحی نیز به این صورت در دستور کار داریم که هر بازاری یک کالای اساسی را برای کمک به سیلزدهگان تهیه کند و در اختیار مردم سیل زده قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با بیان اینکه امروز طی برگزاری اردوی جهادی خیریناصناف، بازاریان و فعلان اقتصادی کشور در استان گلستان آغاز شده است؛ گفت: براین اساس اقلام مورد نیاز مردم و اصناف منطقه احصا شد و فعالان این بخش متعهد شدند در آغاز مرحله دوم کمک رسانی یک میلیارد تومان برای تامین کالاهای اساسی تهیه و در اختیار سیل زدگان استان گلستان قرار گیرد و همچنین قبل از آغاز ماه مبارک رمضان نیز ۲۰۰ بسته کالای اساسی میان مردم منطقه گلستان و مازندارن توزیع میشود.

به گزارش تسنیم ، حسن پور با بیان اینکه چهارشنبه نیز دومین اردوی جهادی بازریان و اصناف در خوزستان برگزاری میشود، گفت: بر این اساس برنامهای مشابه اما در حجمی گسترده تر در این استان برگزاری میشود؛ زیرا در این منطقه میزان خسارات مردم از سیل بیشتر است.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج اصناف گرگان استان گلستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی

سازمان امور مالیاتی حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان از شرکتهای خام فروش صادراتی بابت مالیات عملکرد وصول کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش عمکلرد سازمان مالیاتی در فروردین ماه امسال حدود 1000 میلیارد تومان مالیات از شرکتهای صادرکننده مواد خام و نیمه خام وصول شده است.

لازم به ذکر است، کل سال 1402 حدود 11.5 هزار میلیارد تومان از این شرکتها مالیات و عوارض صادراتی دریافت شده بود.

گفتنی است، این عوارض مرتبط با مالیات عمکلرد شرکتهای صادرکننده مواد خام طبق حکم بند ن تبصره 6 وصول شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/ مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • الکترونیک محور شدن مجوزها به معنی افزایش شفافیت و پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی کشور است