Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:29:34 GMT

باران در 14 شهرستان خراسان رضوی بارید

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۱۰۱۸

باران در 14 شهرستان خراسان رضوی بارید

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش رگباری باران از شب گذشته تاکنون 14 شهرستان این استان را فرا گرفته است.

زهرا مبشری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بارشها شهرستانهای واقع در نیمه شمالی و نواحی غربی استان خراسان رضوی را در برگرفته است و بیشترین میزان آن در شهرستان کلات با 11 میلی متر ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بارشهای رگباری باران که از روز پنج شنبه هفته گذشته در خراسان رضوی آغاز شده به طور متناوب و با شدت و ضعف متفاوت تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در این مدت، شدت وزش باد به ویژه در نیمه جنوبی استان خراسان رضوی افزایش می یابد.
مبشری با اشاره به این که روند کاهش دمای هوا از فردا در خراسان رضوی آغاز می شود افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد 20 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که در روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته به 15 و 14 درجه می رسد.
وی ادامه داد: کلات نادر با کمینه دمای هشت درجه و تایباد با بیشینه دمای 31 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.
او گفت: در این مدت بیشترین شدت وزش باد هم در شهرستان جغتای با سرعت 83 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
1922/3027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد باران هواشناسي خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه عصر امروز آسمان نیمه ابری و در برخی ساعات ابری همراه با وزش باد خواهد بود گفت: حداکثر سرعت باد را برای عصر ۵۰ کیلومتر بر ساعت همراه با گرد و خاک پیش بینی میکنیم.

وی افزود: حداقل دمای امروز ۱۳ درجه سانتیگراد ثبت شده و احتمالا تا ۳۳ درجه سانتیگراد گرم شود.

قاضی با بیان اینکه برای فردا نیز پیش بینی آسمان ابری و نیمه ابری همراه با وزش باد و گردو خاک را داریم گفت: انتظار داریم دمای فردا حداقل به ۱۵ درجه سانتیگراد و حداکثر به ۳۳ درجه سانتیگراد برسد.

وی با بیانی اینکه احتمالا حداکثر دما در روز پنجشنبه با کاهش ۵ درجه‌ای به ۲۸ درجه سانتیگراد برسد گفت: احتمالا پنج شنبه شب شاهد رگبار‌های پراکنده در سطح استان باشیم.

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • باران در راه خراسان رضوی
  • کدام استان‌ها بارانی است؟
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • بارش باران در اروند
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران