Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:09:52 GMT

تعداد لایک های اینستاگرام خصوصی می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۱۰۶۰

تعداد لایک های اینستاگرام خصوصی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، به زودی فید حساب‌های کاربری اینستاگرام تغییر می‌کند.

این شبکه اجتماعی در نظر دارد تعداد لایک های یک پست را حذف کند. این بخشی از تلاش اینستاگرام برای کاهش فشار به این پلتفرم است.

«جین مانچون وونگ» یکی از کاربران توئیتر که سابقه طولانی در رصد ویژگی‌های جدید اینستاگرام دارد، تغییراتی در کد اندروید این شبکه اجتماعی را رصد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اسکرین شاتی را در توئیتر پست کرده که شیوه کارکرد ویژگی جدید را نشان می‌دهد. در یکی از تصاویر به طور واضح نشان داده شده تعداد افرادی که یک پست را پسندیده اند، حذف شده است.

به این ترتیب اگر افرادی که کاربر را فالو می‌کنند یک پست را پسندیده باشند، فقط گزینه لایک آن قابل رصد است اما تعداد کل پسندهای یک پست دیده نمی‌شود.

فقط کاربری که پست را ارسال کرده می‌تواند تعداد پسندهای یک پست را با کلیک روی گزینه View Likes رصد کند.

در یکی از اسکرین شات ها این نوشته به چشم می‌خورد: «ما می‌خواهیم فالورها روی آنچه که کاربر به اشتراک می‌گذارد، تمرکز کنند نه آنکه پست‌های یک کاربر چه تعداد پسند دارد».

هرچند وونگ تابه حال بسیاری از ویژگی‌های اینستاگرام، فیس‌بوک و توئیتر را به درستی پیش بینی کرده، اما اینستاگرام ادعا می‌کند حذف تعداد لایک های یک پست را آزمایش نکرده است.

سخنگوی اینستاگرام در همین راستا به ورج گفت: ما در حال حاضر مشغول آزمایش این ویژگی نیستیم، بلکه روش‌های کاهش فشار بر اینستاگرام را بررسی می‌کنیم.

این در حالی است که مطالعات متعددی نشان داده شبکه‌های اجتماعی مشکلات ذهنی مانند افسردگی، تمایل به خودکشی و فشار ذهنی را افزایش می‌دهند.

کد خبر 4595314

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه اینستاگرام شبکه اجتماعی کاربران اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید نخ‌های آنتی باکتریال با استفاده از نانو ذرات روی در یزد

نصیریانی رئیس هیئت مدیره شرکت فناور گفت: روزانه ۲۰۰ تن نخ در این شرکت تولید می‌شود که اکنون با بهره گیری از روش دانش بنیان، دارای ویژگی ضد باکتری هستند.

وی افزود: نخ‌های آنتی باکتریال با نانو ذرات اکسید روی به هر دو روشِ افزودن حین ذوب ریسی و افزودن به روغن تکمیل تولید می‌شود و در نتیجه ماندگاری بالاتر نانو ذرات در بافت پلیمر خواص منسوجات تهیه شده به این روش تا مدت طولانی تری باقی می‌ماند.

نصیریانی اظهار داشت: نخ‌های ضد میکروب قابلیت شست وشو بدون کاهش اثر و جلوگیری از بوی نامطبوع این محصولات را برای استفاده در تولید فرش ها، روفرشی ها، و همچنین تولید البسه و پوشاک مناسب کرده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی تولید نخ در یزد گفت: نانو ذرات اکسید روی علاوه بر خواص آنتی باکتریالی و ضد قارچی و به طبع آن کاهش بوی نامطبوع، همچنین سبب بازتاب نور می‌گردد و به همین دلیل مقاومت منسوجات را به پرتو یووی افزایش می‌دهد. این ویژگی می‌تواند از بدن انسان در مقابل این پرتو‌ها محافظت کند.

نصیریانی افزود: نانوذرات اکسید روی به دلیل سمیت کمتر و پایداری بالاتر جز بهترین انتخاب‌ها برای تولید نخ ضد باکتریال است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • بازنگری الگوریتم اینستاگرام به «محتوای اصیل» پاداش می‌دهد و کپی‌کاران را جریمه می‌کند
  • جغرافیای لایک‌ها و دیس لایک‌ها
  • حمله به نون‌خ و آقاخانی: برای اینستاگرام سریال ساخته بودید؟
  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام
  • تولید نخ‌های آنتی باکتریال با استفاده از نانو ذرات روی در یزد