Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@04:58:23 GMT

آغوش باز شهر به روی سمن‌ها

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۱۰۸۸

آغوش باز شهر به روی سمن‌ها

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجید خرمی که پنجشنبه گذشته مهمان جمعی از جوانان استان در محل خانه جوانان این استان بود، گفت: هر فردی که به سراغ مؤسسه و روزنامه شهرآرا آمده، دست خالی برنگشته است و ما آرزومندیم که در حوزه جوانان با شما همکاری‌های لازم را داشته باشیم.وی ادغام سازمان ملی جوانان با سازمان تربیت‌بدنی را خیانت به جوانان دانست و ابراز امیدواری کرد: برای بهبود وضعیت رسیدگی به امور جوانان باید هرچه سریع‌تر این وضعیت به حالت قبل بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرمسئول روزنامه شهرآرا ادامه داد: جوانان با فعالیت‌های اجتماعی گسترده می‌توانند خود را به جامعه ارائه دهند و همچنین استقلال مالی می‌تواند یکی از مهم‌ترین بخش‌های سازمان‌های مردم‌نهاد

باشد.غلامرضا بنی‌اسدی، نایب‌رئیس خانه مطبوعات خراسان‌رضوی نیز در این نشست صمیمی گفت: جوان باید ظرفیت‌های خودش را بشناسد و بر طبق آن ظرفیت‌ها و استعدادها تلاش کند و متکی به دیگران نباشد. بیشتر مدیران در حوزه رسانه را جوانان تشکیل می‌دهند و با توجه به گسترش فضای مجازی، هر شهروند می‌تواند شهروند رسانه باشد.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی شهرآرا و نایب‌رئیس خانه مطبوعات استان پس از این دیدار با حضور در دفتر خبرگزاری برنای رسانه نیز قرار گرفتند. خراسان‌رضوی در جریان روند کاری این رسانه قرار گرفت.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه سازمان ملی جوانان فضای مجازی مشهد مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی به آغوش خانواده بازگشت
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست