Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:43:36 GMT

آغاز مراسم تشییع شهید آملی در ساری + تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۱۵۷۴

آغاز مراسم تشییع شهید آملی در ساری + تصاویر

علی زیبافر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید سید حسین آملی امروز شنبه ۳۱ فروردین ماه از امامزاده یحیی ساری تا گلزار شهدای ملامجدالدین در حال برگزاری است.  

وی افزود: مردم ساری و شهر‌های اطراف در این مراسم باشکوه حضور دارند و بار دیگر دین خود را نسبت به آرمان‌های شهدا ادا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیبافر گفت: مراسم شب وداع با پیکر مطهر جانباز شهید حاج سید حسین آملی ساعت ۲۰ دیشب جمعه ۳۰ فروردین ماه با سخنرانی صمدی آملی و مداحی آقای کافی در حسینیه عاشقان سپاه کربلا در ساری برگزار شده بود.

لازم به ذکر است؛ سید حسین آملی متولد سال ۱۳۴۴ که سال ۶۲ در منطقه مریوان کردستان از ناحیه نخاع آسیب دیده و دو پای وی بر اثر جراحت قطع شده بود، سحرگاه پنج شنبه ۲۹ فروردین ماه در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری به فیض عظیم شهادت نائل شد.

برادر وی سید مهدی آملی نیز در سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده بود و همسرش نیز خواهر شهید موسی احمدی قاجاری با وجود شرایط جانبازی با وی ازدواج کرده است.

انتهای پیام/ م

برگزاری مراسم تشییع شهید سید حسین آملی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی گوینده و گزارشگر پیشکسوت رادیو امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت با حضور جمعی از پیشکسوت های ورزشی و هنرمندان رادیو از جمله حمید استیلی، مریم نشیبا، مهدی تاج، علیرضا جاویدنیا از مقابل مسجد بلال صداوسیما آغاز شد.

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت درگذشت.

این خبر به روز رسانی می‌شود ...

کد خبر 6096852 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی
  • پیکر شهید «جهانگیر بیات» در ماهدشت تشییع و تدفین شد
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد