Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@23:14:48 GMT

حرف آخر شفر در مورد فرشید باقری!

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۱۹۶۷

حرف آخر شفر در مورد فرشید باقری!

سرمربی استقلال برای بار سوم از مدیران باشگاه خواست که اجازه بدهد هافبک این تیم به تمرین‌ها برگردد.

به گزارش مشرق، فرشید باقری به دلیل آنچه درگیری با بازیکنان خودی در رختکن بین دو نیمه بازی با پرسپولیس خوانده شده است از حضور در تمرین‌های این تیم منع شده است و با وجود اینکه شفر قبل و بعد از بازی با ماشین سازی و البته با یک نامه رسمی به باشگاه درخواست کرده که این بازیکن به تمرین‌ها برگردد، هنوز اجازه بازگشت این بازیکن از سوی مدیران باشگاه صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این موضوع نشان می‌دهد که محرومیت باقری تنها به درگیری او در رختکن بر نمی‌گردد بلکه احتمالاً در جلسه روز هشتم فروردین امیرحسین فتحی با بازیکنان استقلال اتفاق‌هایی افتاده است که مدیرعامل باشگاه از بازگو کردن آن خودداری می‌کند، اما احتمالاً در محرومیت فرشید باقری از حضور در تمرین‌ها نقش مهمتری از درگیری با بازیکنان این تیم در رختکن داشته است.

بیشتر بخوانید:

استقلال هنوز هم مدعی قهرمانی است

شفر یک بار دیگر اعلام کرد که برای بازی با الهلال به فرشید باقری نیاز دارد: به عنوان یک باشگاه شما بازیکن را به این صورت جریمه نمی‌کنید که تیم را از خدمات او محروم کنید. اگر نمی‌خواهید با بازیکنی ادامه بدهید وقتش آخر فصل است نه الان، آخر فصل می‌شود با نظر جمعی در مورد آینده تصمیم گرفت اما الان زمان تنبیه بازیکن نیست.

او ادامه داد: من در این پست بازیکن دیگری ندارم و اگر علی کریمی مصدوم شود عملاً دست مان خالی خواهد بود. آن هم درست در شرایطی که ۷ بازی حساس و یک تقویم فشرده منتظر ما است.

سرمربی استقلال در مورد درگیری باقری در رختکن با بازیکنان استقلال گفت: فرشید باقری یک بازیکن احساساتی و خوش اخلاق است و همه می‌دانند چقدر از اتفاق‌هایی که افتاده ناراحت است. من شهادت می‌دهم بعد از اتفاق‌هایی که افتاد او گریه کرد چون از حرف‌هایی که زده بود، پشیمان شده بود.

شفر در پاسخ به این سوال که می‌گفت چرا با وجود اصرارش امیرحسین فتحی با نظرش مخالفت می‌کند هم گفت: این یک مساله درون خانگی است که من ترجیح می‌دهم در موردش حرف نزنم.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل استقلال فرشید باقری وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند

به گزارش ورزش سه، در یکی از شادی گل‌های تیم ملی در بازی با قرقیزستان که مهدی کریمی انگشت‌های گِره کرده خود را به شکل قلب در آورده بود و چند قدم عقب‌تر سالار آقاپور و بهروز عظیمی با به آغوش کشیدن همدیگر در خوشحالی او شریک شدند. هوادارانی در سالن بودند که آن لحظه را با آواز خواندن نام آن‌ها سپری کرده و امید جدیدی را برای قهرمانی در دست داشتند. این تمامی آنچه در تصویر میبینیم، نخواهد بود بلکه بازیکن‌های آن قاب همگی چهره‌های جایگزین عصر طلایی تیم‌ملی بوده‌اند که میراث جدید به شمار می‌روند و می‌توانند تا نزدیک به یک دهه آینده در آوردگاه آسیایی و جهانی بدرخشند.

بهروز عظیمی جوانترین بازیکن تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا بوده است. پیش از او محمدحسین بازیار با هجده سال سن به فوتسال آسیا معرفی شد که فرصت حضور در این دوره از رقابت‌ها را بدست نیاورد. علی اکرمی و مسعود یوسف، بازیکنان ۲۴ ساله‌ای هستند که برای نخستین بار در بزرگ‌ترین رویداد فوتسال اسیا به میدان می‌روند. همگی این بازیکنان در دوره مربیگری شمسایی جامه رویایی تیم ملی را بر تن کردند. البته ، می‌توان به این نکته اشاره کرد که انتخاب‌های شمسایی  به همان اندازه که از روی مصلحت و منطق زاییده شده، به همان اندازه ضروری هم بوده و هر مربی دیگری نیز جای او بود، به ستاره های فعلی فوتسال ایران روی می‌آورد.

بهروز عظیمی

بازیکنانی که فراتر از سن حضورشان در زمین مسابقه عاقل هستند و با ذهنیت برنده کهنه سربازان بازی می‌کنند. اینگونه است که در نهایت بهروز عظیمی، نقش حسین طیبی مصدوم را در جام ملت‌ها ایفا می‌کند و به شیوه مشابه حرکت کرده، شم گلزنی فوق العاده‌ای دارد و سرانجام گلش را به ستاره غایب تقدیم می‌کند. عظیمی در چهار نبرد تیم ملی، دو گل به ثمر رسانده و موقعیت‌های فراوانی را بر روی دروازه حریفان خلق کرده است و اگر کمی خوش شانس بود، در کنار سعید احمدعباسی در صف بهترین گلزنان جام جای می‌گرفت.

علی اکرمی

به بازیکن جوان دیگری که می‌توان اشاره کرد، علی اکرمی است. تبدیل به یک مهره اصلی شدن، کار سختی نبود که او از پس آن بر نیاید. مسئله این است که چقدر سریع پیشرفت کرده. برخی بازیکنان هستند که می شود پتانسیل بسیار زیادی در آن ها دید. به خصوص در بازی های مهم و لحظات تصمیم گیری، اینکه آن ها چطور پاس می دهند، چه کار می کنند و در چه شرایطی دریبل می‌زنند و چگونه با شرایط تیمی خو می‌گیرند.

مسعود یوسف

مسعود یوسف از معدود فوتسالیست‌های ایرانی کمتر از ۲۵ سال بوده که می‌تواند دفاع کند، رهگیری کند، هوشمندانه پاس بدهد و در خدمت تیم ظاهر شود. دارای شخصیتی برای مسئولیت پذیری، سازماندهی در دفاع و حمله است. اگرچه در پست این بازیکن دو ستاره فوق آماده ( مسلم اولاد قباد و مهدی کریمی ) به میدان می‌روند و عرصه خودنمایی را برای او تنگ کرده‌اند اما بر خلاف آن دو بازیکن، سخت‌تر و جانانه‌تر بازی می‌کند و بار دفاعی بیشتری را به دوش بکشد. وقتی او در بهترین حالت خود باشد می تواند به تنهایی بر بازی ها مسلط شود، اگرچه تاکنون فرصت گلزنی در جام ملت‌های آسیا را بدست نیاورده، اما در تک تک ثانیه‌های حضور در زمین مسابقه مفید بوده است.

دیگر خبرها

  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است