Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@19:21:20 GMT

(تصاویر) درگیری در تبریز پس از باخت تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۱۹۸۵

(تصاویر) درگیری در تبریز پس از باخت تراکتورسازی

هواداران تیم تراکتورسازی بعد از باخت تیمشان بسیار شوکه بودند و به همین دلیل تلفات جانی برای برخی از هواداران به وجود آمد.

به گزارش ورزش سه، تراکتورسازی تبریز دومین باخت پیاپی خود را نیز تجربه کرد تا از صدر جدول فاصله گرفته و تا حد زیادی قهرمانی را از دست داده باشد.

هواداران پرتعداد این تیم که بعد از این باخت بسیار شوکه شده بودند علاوه بر اینکه با بازیکنان خودی از جمله اشکان دژاگه و مسعود شجاعی درگیر شدند، تلفات جانی بسیاری نیز روی سکوها به وجود آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد زیادی از هواداران به علت پرتاب سنگ و صندلی های شکسته شده با جراحت زیادی از ناحیه سر مواجه شدند. از طرف دیگر برخی از هواداران به علت هیجان و استرس بالا با عارصه قلبی دست و پنجه نرم کردند و توسط آمبولانس مستقر در استادیوم یادگار امام تبریز به بیمارستان منتقل شدند.

همچنین تعدادی از هواداران خشمگین این تیم بعد از اتمام مسابقه به ماشین های مستقر در بیرون استادیوم خسارات زیادی وارد کردند تا این گونه ناراحتی خود از باخت تراکتور را نشان دهند.

شاگردان لیکنز در حال حاضر با ۴۹ امتیاز در رده چهارم حضور دارند و در فاصله شش امتیازی صدر جدول قرار دارد. آن‌ها هفته آینده در ورزشگاه فولادشهر با ذوب‌آهن دیدار می‌کنند و بعد با پرسپولیس مصاف می‌دهند و باید دید چه سرنوشتی برای این تیم رقم می‌خورد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود

رئیس باشگاه میلان اعلام کرد که سرمربی روسونری قطعاً تا پایان فصل جاری به کارش در این تیم ادامه خواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شایعات درباره احتمال اخراج استفانو پیولی از مربیگری میلان در 5 هفته باقی مانده به پایان فصل جاری سری A توسط پائولو اسکارونی رئیس باشگاه میلان تکذیب شد.

اسکارونی در حاشیه مراسمی که توسط روزنامه فولیوی ایتالیا ترتیب داده شده بود، به باخت 2 بر یک روسونری برابر اینتر در دربی دلامادونینا اشاره‌ای داشت و گفت: فصل هنوز تمام نشده است و ما باید تا پایان فصل برای کسب مقام دوم بجنگیم. فصل خوبی داشتیم و نباید این موضوع را از یاد ببریم. اینتر لیاقتش را داشت که جام را ببرد، بنابرین به بازیکنان این تیم و ماروتا (مدیر اجرایی باشگاه) تبریک می‌گویم.

رئیس باشگاه میلان درباره آینده استفانو پیولی و احتمال اخراج او در پایان فصل جاری نیز تأکید کرد: من چنین چیزی را تأیید نمی‌کنم. پیولی سرمربی تیم ماست و تا پایان فصل هم خواهد ماند. من مطمئنم که پیولی به تیم ما برای کسب پیروزی‌های لازم به منظور کسب عنوان نایب قهرمانی کمک خواهد کرد. او و مدیران، شرایط تیم را برای آینده ارزیابی خواهند کرد و من هم ترجیح می‌دهم که تا پایان فصل درباره این موضوع صحبتی نداشته باشم.

رفتن پیولی از میلان قطعی شد

پیولی تا پایان فصل آینده با میلان قرارداد دارد اما جورجو فورلانی مدیراجرایی باشگاه میلان روز دوشنبه اعلام کرد که جری کاردیناله، مالک باشگاه در نهایت درباره آینده سرمربی تیم تصمیم‌گیری خواهد کرد.

اسکارونی در پایان درباره پروژه باشگاه میلان برای احداث استادیوم اختصاصی نیز تأکید کرد: ساخت استادیوم سن دوناتو برای ما فراتر از یک گزینه است. ما 40 میلیون یورو صرف خرید زمینی در این منطقه کرده‌ایم. پروژه ساخت استادیوم با موانع قانونی معمول در ایتالیا روبه‌رو است اما یک گروه اقلیت پرسر و صدا هم می‌توانند سیاستمداران را برای عقب‌نشینی از موضع‌شان راضی کنند. سالا (شهردار میلان) از ما خواست که به بازسازی استادیوم سن‌سیرو فکر کنیم و تا ماه ژوئن نتیجه را به او اطلاع بدهیم. ما اما منتظر جزئیات جدید هستیم تا ببینیم که بازسازی ورزشگاه چقدر روی ظرفیت آنها در طول فصل تأثیر می‌گذارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تراکتور به شدت تشویق شد
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس