Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه کارگروه اشتغال استان افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید پیشنهاد‌های لازم در راستای کاهش حتی یک مرحله از بروکراسی‌های اضافه در زمینه ایجاد اشتغال در استان را استخراج و ارائه دهند.

وی بیان کرد: در سالجاری تلاش برای ایجاد اشتغال واقعی در هر یک از دستگاه‌های اجرایی با جدیت دنبال می‌شود و همه دستگاه‌ها موظف به ایجاد اشتغال واقعی بر اساس توان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل ادامه داد: اطلاع رسانی اشتغال انجام گرفته در دستگاه‌های اجرایی باید به نحو صحیحی انجام شده و همه مردم از جزئیات این اشتغال‌ها آگاه شوند.

بهنام جو با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و کم شدن قدرت خرید مردم، بیکاری را از جمله مهم‌ترین مشکلات خانواده‌های استان دانست و گفت: سرمایه گذاران به عنوان محور اصلی ایجاد اشتغال هستند و مسوولان به عنوان تسهیل کننده باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی ادامه داد: در بیشتر خانواده‌ها افراد بیکاری وجود دارند که وظیفه مسوولان تسهیل روند سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای این جوانان است.

استاندار اردبیل با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای گفت: برخی افراد دانسته یا ندانسته تلاش می‌کنند با کمرنگ جلوه دادن اقدامات دولت و مسوولان در خصوص اشتغالزایی، خود را مطرح کنند که باید با اطلاع رسانی صحیح، مردم را از اقدامات انجام گرفته آگاه کنیم.

بهنام جو بیان کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی که برای سالجاری تعهد اشتغال دارند، باید با تلاش مضاعف در راستای رفع مشکل اصلی استان گام بردارند.

انتهای پیام/ح

تسهیل روند سرمایه گذاری و اشتغالزایی در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرمایه گذار اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری

به گزارش خبرگزاری مهر، عملکرد دیوان عدالت اداری در سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های مختلف همراه با اهتمام در راستای تحقق اهداف پیشگیرانه بوده است که معاونت حقوقی، پیشگیری و پژوهش در جهت کاهش شکل‌گیری دعاوی و در نتیجه کاهش اطاله دادرسی، سلامت اداری در دستگاه‌های اجرایی کشور و اصلاح فرآیندهای اداری که در نهایت منجر به تسهیل و برقراری سلامت اداری می‌شود اقداماتی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

برگزاری ۶۵ جلسه در ۲۱ کارگروه تخصصی با دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های پر شکایت، تبیین و معرفی تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون دیوان، رصد پرونده‌های کثیرالشاکی، پربسامد و پرتکرار، انتقال دانش قضائی دیوان به دستگاه‌های اجرایی، برگزاری نشست‌های تحلیل و آسیب‌شناسی با مراجع علمی و دانشگاهی برخی از اقدامات این معاونت است.

طبق داده‌های آماری در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۱۷۵ هزار و ۱۱۲ پرونده در دیوان طرح شده بود که در سال ۱۴۰۱ این عدد به ۱۷۰ هزار و ۷۷۶ پرونده رسیده و با ادامه تلاش مدیران و کارکنان خدوم دیوان این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۶۵ هزار و ۷۷۴ پرونده رسیده است که نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۱ کاهش ۲.۴۸ درصدی و در سال ۱۴۰۲ شاهد کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری بوده‌ایم.

کد خبر 6089223

دیگر خبرها

  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان