Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@20:03:51 GMT

هرمزگان با شاخص های درمانی کشور فاصله معناداری دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۲۷۸۶

هرمزگان با شاخص های درمانی کشور فاصله معناداری دارد

آشوری با بیان اینکه هرمزگان با شاخص های درمانی کشور فاصله معناداری دارد، گفت: گام‌های زیادی برداشته شده اما راه زیادی باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس،  «محمد آشوری» در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: تا وضعیت مطلوب در بهداشت و درمان هرمزگان فاصله زیادی داریم، اما باید این فاصله برطرف شود و با حمایت وزارت بهداشت و درمان حرکت های خوبی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: نظام بودجه ریزی کشور متاسفانه گریابنگیر چانه زنی است اما تلاش همه ما نمایندگان ارتقای پایه‌ای این جایگاه بوده است.

 

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس خاطرنشان کرد: به طور مثال در بخش سرانه تخت بیمارستانی با کشور فاصله زیادی داریم که در جلسات برگزار شده نیز با استفاده از ظرفیت های اقتصادی به یک مدل رسیدیم که آن هم مشارکت بنگاه‌های اقتصادی در بخش‌های مختلف به ویژه حوزه بهداشت و درمان بود که در امر ساخت بیمارستان 256 تختخوابی شاهد مشارکت پالایشگاه ستاره خلیج فارس هستیم.

 

آشوری عنوان کرد: یک زمانی انتقال بیمار از جزایر به مرکز استان با مشکل مواجه بود که امیدوارم بزودی با آمدن آمبولانس دریایی شاهد کاهش این مشکلات شویم.

 

گفتنی است؛ در این آیین از زحمات دکتر حسین داوودی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تجلیل و دکتر فرشیدی به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان خسارت سیل نیمه شعبان رژه روز ارتش بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری اردبیل کمک به سیل زدگان نماز جمعه روز ارتش عضو هیات رئیسه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند

اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، از امروز در بیمارستان‌های خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

او افزود: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.

اربابی اظهار کرد: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر ۷ سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • ضرورت افزایش ظرفیت استخدام ماما در بخش بهداشت و درمان
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی