Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از گیلان، رحیم حیدری،‌ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه روز گذشته، 30 فروردین‌ماه در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و مادران برگزیده در آزمون زهراشناسی، با تاکید بر لزوم معرفی الگوهای مناسب به نسل جوان و نوجوان، گفت: ما از الگوهای بسیار درخشان و جامعی برای هدایت نسل جوان برخوردار هستیم، اما به دلیل عدم معرفی درست و کافی،‌ این الگوها برای نسل جوان و نوجوان تعرفه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه الگوپذیری از سیره اهل بیت و ائمه اطهار(ع) ناهنجاری‌های جامعه را از بین می برد، تصریح کرد: اگر جامعه اسلامی الگوهای برخاسته از فرهنگ اهل بیت(ع) را به مردم به ویژه جوانان ارائه کند، در رشد و تعالی جامعه نقش بسزایی خواهد داشت.

فرماندار آستانه اشرفیه ضمن قدردانی از طراحان و برگزارکنندگان همایش زهراشناسی در طی سه سال گذشته، خاطرنشان کرد: آشنایی کودکان، نوجوانان و جوانان با کرامات اهل بیت(ع) نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و محتوایی است که باید کار کارشناسی در این خصوص صورت گیرد.

حیدری ادامه داد: در عصر حاضر که کشور ما با هجمه‌های گسترده نظام استکبار جهانی برای غالب کردن الگوهای غربی مواجه است، معرفی فرهنگ اهل بیت(ع) به عنوان فرهنگ متعالی همه تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند لذا باید فعالیت‌های کارشناسانه‌ای برای شناساندن اهل بیت(ع) و الگوهای برتر از دیدگاه ائمه اطهار(ع) صورت گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد که توسعه کافی اینگونه برنامه‌ها بتواند زنگارها را از الگوهای ناب و اسلامی و شیعی ما پاک کند و با نهادینه شدن الگوهای اصیل و کارآمد، نسل سوم و چهارم انقلاب با تاسی از آنان در راه اعتلای کشور گام بردارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن رحیم حیدری فرماندار آستانه اشرفیه اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند

رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: الگوهای جامعه معلمین باید به عنوان قهرمان معرفی شوند.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • تزریق فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • فیلم/ رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد