Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@22:09:21 GMT

نباید تفکرات سنتی، مانع حضور فعال جوانان در جامعه شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۳۰۰۷

نباید تفکرات سنتی، مانع حضور فعال جوانان در جامعه شود

شهرضا - فرماندار شهرضا گفت: ممکن است فعالیت‌های جوانان با سلیقه برخی افراد سازگاری نداشته باشد، اما برای انجام کاری که برطبق قوانین و برای پیشرفت کشور آغاز شده است، نباید از تفکراتی که مبتنی بر عقلانیت و دین نیست، بترسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد امروز (شنبه) در دیدار با نمایندگان جوانان و سمن‌های فعال این شهرستان، اظهار کرد: نیروی جوانی، مهمترین سرمایه وجودی هر فرد است، بنابراین جوانان می‌توانند فراتر از محافظه‌کاری، با اصلاح ساختارهای سنتی، زمینه پیشرفت جامعه را فرهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روحیه پرسشگری جوانان از مهمترین عوامل ایجاد تغییر، نوگرایی و تحول در جوامع مختلف است، یادآور شد: آرمان‌گرایی جوانان در همه کشورها، از مهمترین سرمایه‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

فرماندار شهرضا با اشاره به اهمیت آموزش نسل جوان، خاطرنشان کرد: بر اساس سنت الهی، بیشترین منافع مادی و معنوی به کسانی داده می‌شود که از ایام جوانی و بالندگی این دوران، برای فراگیری دانش و تقویت قوای جسمانی استفاده کرده‌اند.

رفیعی‌نژاد تصریح کرد: باوجود توسعه دانش و آگاهی چشمگیر بشر از محیط پیرامون، موازین اجتماعی و مکارم اخلاق ثابت مانده است، بنابراین باید از فرصت ایام جوانی برای کسب فضایل اخلاقی و درک لذت عبادت استفاده شود.

وی با تأکید بر استفاده از خلاقیت و جسارت جوانان در سازمان‌های مردم نهاد، تصریح کرد: اختصاص کمک‌های همه‌جانبه دولت‌ها به سمن‌های جوانان به معنای محدود کردن خلاقیت جوانان است، بنابراین نباید اجازه دهیم که ساختار مردم‌نهاد این سازمان‌ها از بین برود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه تهدیدات اخیر آمریکا باعث کاهش وابستگی کشور به نفت شده است، اظهار کرد: نبود جسارت در مدیران کهنسال، مانع توسعه کشور است، اگر به دنبال پیشرفت کشور هستیم، باید فرایند کوچک‌سازی دولت با شتاب بیشتری دنبال شود.

رفیعی‌نژاد با بیان اینکه در کشورهای توسعه‌یافته دنیا، حذف تفکر دولتی و توسعه سمن‌ها، به رشد و توسعه اقتصادی منجر شده است، خاطرنشان کرد: ممکن است فعالیت‌های جوانان با سلیقه برخی افراد سازگاری نداشته باشد، اما برای انجام کاری که برطبق قوانین و برای پیشرفت کشور آغاز شده است، نباید از تفکراتی که مبتنی بر عقلانیت و دین نیست، بترسیم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امامزاده شاهرضا تیم ملی جوانان ایران جوانان شهرضا مدیران کارآمد وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع

نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا با تاریخ‌سازی به مدال طلا رسید.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان موفق شد در مرحله نهایی ماده 400 متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات، ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کند.

او موفق شد با ثبت حد نصاب 58.86ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب 59.48ثانیه در اختیار خودش بود را بهبود بخشید.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده که با حد نصاب59.16(1402/6/10-تهران) در اختیار شهلا محمودی بود را ارتقا داد.

عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع به دست آورد.

دیگر خبرها

  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • پکن: ایالات متحده مانع توسعه چین می‌شود
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند