Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از پروژه احداث تونل- زیرگذر امتداد خیابان استاد معین بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان صفا صبوری دیلمی در جریان این بازدید میدانی که به اتفاق سید علی مفاخریان شهردار منطقه ۹ صورت پذیرفت، ضمن پایش بخش‌های مختلف پروژه احداث تونل- زیرگذر امتداد خیابان استاد معین، تدابیری در جهت تسریع عملیات اجرایی این پروژه اتخاذ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبوری در جریان این بازدید، از دست اندرکاران اجرای طرح خواست تا ضمن تدوین یک برنامه زمان بندی فشرده با لحاظ فعالیت بیش از یک شیفت کاری، راهبردی جزئی نگر برای تکمیل این طرح راهگشای ترافیکی ارائه کنند.

بازدید سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه احداث تونل- زیرگذر امتداد خیابان استاد معین در حالی صورت پذیرفت که بخش تونلی پروژه، متعاقب اجرای ۷ تیر پیش روی بتنی در بستر خیابان آزادی آماده اجرای عملیات حفاری شده است. از این رو با توجه به زیرزمینی شدن بخش اعظم جبهه‌های کاری پروژه، پیشنهاد افزایش ظرفیت اجرایی و بهره گیری از ۳ شیفت کاری مطرح شد تا به این ترتیب مقطع زمانی ۷ ماهه‌ای که برای حفاری و لاینینگ تونل ۷۲ متری زیر خیابان آزادی در نظر گرفته شده است، تا حد ممکن تسریع شود.

لازم به ذکر است با بهره برداری از این زیرگذر تونلی، ضمن افزایش ظرفیت معابر شمالی- جنوبی منطقه، از ترافیک کندرو‌های خیابان آزادی کاسته شده و وضعیت تردد در مسیر‌های امتداد بزرگراه یادگارامام (ره) بهبود می‌یابد. برقراری ارتباط خیابان استاد معین با محلات شمال خیابان آزادی، سبب خروج این معبر حمل و نقلی از بن بست موجود شده و به این ترتیب رفت و آمد میان محلات مناطق ۲ و ۹ شهرداری تهران تسهیل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استاد معین شهرداری شهردار تهران تونل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر یک جوجه تیغی در خیابان‌های شیراز

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 تصاویر از یک تشی منتشر شده که در حال تردد در خیابان‌های شیراز است. احتمالاً این تشی توسط انسان به شیراز آورده شده و این جوجه تیغی از محل نگهداری‌اش گریخته است. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • سرعت دیدنی شاهین در لحظه سرقت یک ساندویچ
  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • تصاویر یک جوجه تیغی در خیابان‌های شیراز
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد