Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@06:58:38 GMT

احیای شب نیمه شعبان در نقاط مختلف تهران

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۳۳۳۲

احیای شب نیمه شعبان در نقاط مختلف تهران

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم احيای شب نيمه شعبان با حضور منتظران ظهور امشب، 31 فروردین‌ماه از ساعت 11:45 تا 3:20 بامداد در هیئت اسلامیه برگزار می‌شود.
این مراسم با قرائت سوره مبارکه یس به نیت سلامتى حضرت صاحب‌الزمان(عج)، قرائت دعای توسل و ادعیه شب نیمه شعبان با نوای صدقی، سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین شجاعى، قرائت دعای کمیل و زیارت سید‌الشهدا(ع) توسط حجت‌الاسلام كرباسچى و آقایان وطنی و نوابى همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقايان و بانوان جهت شرکت در این مراسم می‌توانند به هیئت اسلامیه واقع در خیابان شريعتی، يخچال، كی‌نژاد، اسلاميه غربی - بن‌بست اسلاميه مراجعه کنند.
احیای شب نیمه شعبان در مسجد حضرت امير(ع)
مراسم احیای شب نیمه شعبان امشب، 31 فروردین‌ماه از ساعت 23 تا یک بامداد با قرائت دعای کمیل با نوای مصطفی سماواتی، سخنرانی و احیا توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی تهرانی و مدیحه‌سرایی توسط محمود کریمی در مسجد حضرت امير(ع) واقع در خیابان کارگرشمالی، مقابل پمپ بنزين برگزار می‌شود.
همچنین قرائت زیارت آل‌یاسین با نوای حسین ارضی، سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی و مدیحه‌سرایی حسن خلج از دیگر برنامه‌های این مسجد در روز یکشنبه، اول اردیبهشت‌ماه همزمان با ولادت امام زمان(عج) از ساعت 11 تا ۱۳ است.
حسینیه حاج همت؛ میزبان مراسم احیای نیمه‌شعبان
مراسم احیای شب نیمه‌شعبان همراه با استغاثه دسته جمعی برای پایان آلام زمین، 31 فروردین‌ماه از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۳:۳۰ بامداد با حضور صابر خراسانی، سخنرانی محمد شجاعی و نوای محمد کمیل در حسینیه حاج همت برگزار می‌شود.
حسینیه حاج همت در میدان شهدا، روبروی ایستگاه مترو(نبش خیابان شهید ناطقی) واقع است.
احیای نیمه شعبان در جلسه عزاداران مکتب امام هادی(ع)
مراسم احیای شب نیمه شعبان و استغاثه و توسل به حضرت هادی(ع) برای فرج حضرت ولی‌عصر(عج) با سخنرانی حجت‌الاسلام مجتبی اسکندری و مدیحه‌سرایی حسن بهاری، حسن جمالی و حسین طالبیان همراه با قرائت زیارت عاشورا و زیارت آل یاسین ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان جهت شرکت در این مراسم معنوی می‌توانند امشب از ساعت 23:30 به جلسه عزاداران مکتب امام هادی(ع) به نشانی خیابان وکیل‌آباد، هاشمیه 10، پلاک 36 مراجعه کنند.
شیرین نوشیروان
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: احیای نیمه شعبان مسجد حضرت امیر حسینیه حاج همت ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم

به دنبال وقوع بارش‌های شدید در نقاط مختلف استان یزد به ویژه شهرستان‌های بهاباد و اردکان، برخی نقاط استان یزد سیلابی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، بارش‌های شدید باران در نقاط مختلف استان یزد منجر به وقوع سیل و آب گرفتگی مسیر‌ها و مسدود شدن برخی از محورهای استان به ویژه راه‌های برخی از روستاها شد که به همت عوامل راهداری این مسدودی‌ها برطرف شد.

مدیریت بحران استانداری یزد امروز در پیامی از مسدود شدن راه‌ روستای توت در شهرستان اردکان خبر داد که پس از چند ساعت این مسدودی برطرف و امکان استفاده از این مسیر فراهم شد.

همچنین محور اردکان - چوپانان هم به دلیل بارندگی بسیار شدید و وقوع سیل زیاد امروز دچار مسدودی شد، جاری شدن سیل در این محور بسیار شدید و با سرعت بالا بود.

بیشترین میزان بارندگی طبق اعلام هواشناسی در استان یزد مربوط به شهرستان بهاباد بود به گونه‌ای که علاوه بر وقوع سیل‌ در معابر و محورهای این شهرستان، آب به داخل منازل مردم هم وارد شد.

.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • احیای گلابگیری باغ دولت‌آباد یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • وقوع سیلاب در نقاط مختلف شهریزد
  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان
  • احیای سنت گلابگیری در یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی