Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این همایش از ساعت 8 صبح روز جمعه با شرکت مسئولان و خانواده ها به مناسبت روز جوان و فرارسیدن نیمه شعبان در ورودی شماره 2 بوستان ولایت برگزار شد.

بیش از دو هزار نفر در این همایش عمومی حضور داشتند تا با حمایت از ورزش همگانی سلامت و نشاط را برای جامعه به ارمغان آورند و در پایان نیز به قید قرعه 30 بسته ورزشی به خانواده ها اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته کراس فیت استان تهران در حاشیه این همایش اظهار داشت: دانشگاه ها، آموزش و پرورش و شهردای ها می توانند در خصوص توسعه و ترویج ورزش های همگانی در بین افراد جامعه موثرتر عمل کنند.

یاسر ملکی بیان کرد: برای فراگیر شدن ورزش های همگانی نیاز به اعتبارات و معرفی رشته های متفاوت همگانی در بین مردم است.

وی گفت: ورزش های همگانی به هر عنوان موجب رشد سلامت و نشاط عمومی و کارآمدی ارتباطات اجتماعی و استحکام پیوندهای عاطفی در بین آحاد مردم می شود که باید بیش از این توسعه یابند.

کراس فیت یک رژیم و برنامه برای تناسب اندام است که توسط گرگ گلسمن بنیان گذاری و ثبت تجاری شده است.

کراس فیت شامل تمرینات جسمانی و مسابقات تناسب اندام می شود.

تمرینات کراس فیت ترکیبی از وزنه برداری، پلایومتریک، پاورلیفیتینگ، ژیمناستیک، تمرینات کالیستنیک و دیگر تمرین ها است.

در حال حاضر این ورزش در قالب یکی از کمیته های ورزش همگانی فعالیت دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران پیاده روی جامعه رشد سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش «دین، سلامت و کمک‌های بشر دوستانه» از سوی بنیاد بین‌المللی پزشکان مسلمان و محب اهل بیت (ع) مرتبط با مجمع جهانی اهل بیت (ع)، با حضور میهمانان برجسته کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود.

این همایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت، کنعانی سخنگوی وزارت خارجه، حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی مشاور رییس جمهور در امور روحانیت برگزار خواهد شد.

این همایش فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ در سالن همایش‌های دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران واقع در بلوار کشاورز نبش خیابان قدس برپا خواهد شد.

کد خبر 6096955 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • کراسفیت در پی دستیابی صدر جدول ورزش‌های روز دنیا
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب