Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@21:59:09 GMT

برگزاری ۱۵۰ گفتمان دینی دانش‌آموزی در مدارس سنندج

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۳۵۴۷

برگزاری ۱۵۰ گفتمان دینی دانش‌آموزی در مدارس سنندج

حجت‌الاسلام امیر کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: سال گذشته با توجه به نیاز مردم ما بیشتر فعالیت‌های خود را در حاشیه شهر سنندج و روستاها متمرکز کردیم که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا 150 گفتمان دینی دانش‌آموزی طی سال گذشته در سطح مدارس نواحی منفصل شهری و روستاهای شهرستان سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به برگزاری گفتمان دانشجویی در سطح دانشگاه‌های شهر سنندج اعلام کرد: اداره تبلیغات اسلامی سال گذشته چهار گفتمان دانشجویی را در سطح دانشگاه‌های استان برگزار کرد.
وی به برگزاری مراسم اعتکاف در ماه رجب اشاره و اعلام کرد: 53 نفر از مردم شهرستان سنندج در مراسم اعتکاف سال گذشته شرکت کردند.
حجت‌الاسلام کاوه به برپایی پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در تابستان گذشته خبر داد و افزود: طی مدت یادشده 12 پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در حاشیه شهر سنندج راه اندازی شد و کلاس های متنوع و مورد نیاز جوانان در این پایگاه‌ها برپا شد.
وی از برگزاری هشت گفتمان دینی دیگر در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: از این تعداد چهار گفتمان ویژه دانش‌آموزان و چهار گفتمان ویژه والدین بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی گفتمان دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل