Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:57:43 GMT

گروه های ارزیاب به منطقه زلزله زده گچین اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۳۵۹۹

گروه های ارزیاب به منطقه زلزله زده گچین اعزام شدند

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: بنا بر دستور استاندار گروه های ارزیاب استان برای بررسی خسارت های احتمالی به منطقه زلزله زده روستای گچین بندرعباس اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، علیرضا صفا ایسینی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: نیروهای امدادی هلال احمر و دیگر دستگاه ها همچون بنیاد مسکن هم اکنون در منطقه زلزله زده مستقر هستند و اقدامات مورد نیاز انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: خسارت های احتمالی زلزله 4 و 4 دهم ریشتری که بیشتر در روستای گچین بالا و شهر بندرعباس احساس شده، در حال بررسی است.
زلزله ای به بزرگی 4 و 4 دهم ریشتر ساعت 7 و 11 دقیقه صبح شنبه 31 فروردین درهرمزگان به وقوع پیوست که بیشترین شدت آن بین روستای گچین بالا و شهر بندرعباس بوده است.
استان هرمزگان سال 98را با زلزله 4 و4 دهم ریشتری در حوالی روستای اَهِل واقع در مرز استان های هرمزگان و فارس آغاز کرد.
براساس مرکز زلزله نگاری دانشگاه تهران، این زمین لرزه ساعت 13و 33 دقیقه و 57 ثانیه روز پنجشنبه اول فروردین به وقوع پیوست.
آخرین زمین لرزه در هرمزگان نیز با 4 و 2 دهم ریشتر ساعت 10 و 49 دقیقه در عمق پنج کیلومتری زمین هفتم فروردین ماه در روستای گرده صفر باقری از توابع بخش تخت بندرعباس رخ داد که در این زلزله چهار راس گوسفند تلف شدند.
7195/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث زلزله هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت

تین نیوز

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به وقوع زمین لرزه ای در دقایقی پیش در بخش مرزن آباد چالوس گفت: این بلای طبیعی طبق گزارش های دریافتی تاکنون خسارتی نداشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زلزله سه ریشتری، ساعت ۱۷ و ۲۸ دقیقه عصر سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در عرض جغرافیایی ۳۶.۴۰۵ و طول ۵۱.۳۲۰ و در عمق ۱۲ کیلومتری زمین در بخش مرزن آباد چالوس رخ داده است.

حسینعلی محمدی شیر کلایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران روز سه شنبه در مورد این زمین لرزه در گفت و گویی گفت: تاکنون گزارشی از خسارت احتمالی جانی و مالی ناشی از زلزله در این بخش از توابع شهرستان چالوس از سوی مسوولان محلی دریافت نشده است.

محمدی شیر کلایی اظهار کرد: با این وجود بررسی های کارشناسی از سوی نیروهای مدیریت بحران در منطقه ادامه دارد و چنانچه گزارشی از میزان خسارت های احتمالی برسد در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با وجود اینکه زمین لرزه بیش از سه ریشتری در زمان یاد شده پس لرزه هایی به همراه نداشت، اما نیروهای مدیریت بحران استان در آمادگی کامل به سر می برند تا در صورت وقوع خسارت بتوانند کمک رسانی به خسارت دیدگان احتمالی داشته باشند.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی و جمعیتی بیش از ۱۰ هزار نفر در مسیر جاده پرتردد کرج چالوس محدوده کندوان قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت