Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، تراب میری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام صبح امروز در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان دره‌شهر به وضعیت اراضی کشاورزی خسارت دیده از سیل گفت:  سیل اخیر به سه هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی دره شهر آسیب جدی وارد کرده است.

میری افزود: هماهنگی‌های لازم مبنی بر تشکیل اکیپ‌های تعیین خسارت در بخش‌های سیل‌زده استان انجام شده است و تیم‌های تعیین خسارت با هماهنگی فرمانداری‌ها و صندوق بیمه کشاورزی استان جمع بندی نهایی میزان خسارت را در روز‌های آینده متعاقبا اعلام می‌کنند که پیش‌بینی می‌کنیم این میزان سطح خسارت افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمامی محصولات کشاورزی و دامی که مشمول بیمه باشند، تحت پوشش بیمه در خصوص پرداخت خسارت قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت : انجام بهسازی جاده‌های بین مزارع و پاکسازی اراضی می‌تواند بر روند کاشت و برداشت در فصل آینده موجب احیای اراضی شود که این مهم به جد در دستور کار است.

 

انتهای پیام/با 

خسارات سیل ایلام به  اراضی دره‌شهر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر گروه خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خوزستان گفت: کشاورزانی که محصولات خود را بیمه کرده اند می‌توانند با مراجعه حضوری به کارگزاری‌های بیمه کشاورزی و یا از طریق کد دستوری که در بیمه نامه آنها قرار دارد، درخواست خسارت کنند.
محمد آلاله افزود: ارزیابان بیمه نیز در اسرع وقت با مراجعه به مزارع میزان خسارات را بررسی می کنند و سپس از طریق صندوق بیمه غرامت کشاورزان پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به بیمه ۴۴۶ هزار هکتار از محصولات و مزارع کشاورزی استان گفت: از این میزان ۳۹۳ هزار هکتار بیمه جامع و ۵۳ هزار هکتار بیمه آتش سوزی هستند.

دیگر خبرها

  • اجرای کشاورزی حفاظتی در بیش از ۷ هزار هکتار از اراضی زراعی ارومیه
  • راه اندازی ۳۵ مرکز خرید گندم و کلزا در لرستان
  • رفع تداخل ۲۱۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • ۲۹ هکتار از اراضی کشاورزی بخش قلعه‌نو آزادسازی شد
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون