Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه هاشمی با بیان اینکه دستگیری من در آمریکا نشانه اختلاف بین گفتن و واقعیت در مورد آزادی است، گفت: دستگیری من در آمریکا با زندگی و کار من در ایران مرتبط بود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرضیه هاشمی، خبرنگار پرس تی وی در سی امین دوره همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان که با عنوان جوان پیشرو در مسیر تمدن سازی در واحد علوم و تحقیقات تهران در حال برگزاری است، گفت: دستگیری من در آمریکا نشانه اختلاف بین گفتن و واقعیت در مورد آزادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه دستگیری من با زندگی و کار من در ایران مرتبط بود، افزود: به قول رهبر معظم انقلاب آمریکا با اسلام آمریکایی و انگلیسی مشکلی ندارد و هر کسی بخواهد در آمریکا نماز بخواند، آزاد است؛ اما اگر کسی بخواهد در مورد ظلم در آمریکا که زیاد است حرف بزند، مشکل ایجاد می کنند حالا اگر با ایران ارتباط داشته باشید مشکل بیشتری ایجاد می کند.

خبرنگار پرس تی وی با بیان اینکه آمریکایی ها چطور توانستند و به خود اجازه دادند من را که یک شهروند امریکایی هستم بی حجاب کنند، افزود: قطعا من آخرین نفری نیستم که این اتفاق را شاهد بودم اگر چه بارها این اتفاقات در آمریکا رخ می دهد، فقط رسانه ای نمی شوند.

هاشمی با بیان اینکه آمریکای واقعی آن آمریکایی نیست که در هالیوود به زیبایی نشان می دهند، تصریح کرد: با تبلیغات و رسانه چهره زیبایی از آمریکا را نشان می دهند. در هر حال آمریکا دیگر آمریکای سابق نیست.

وی افزود: می گویند در آمریکا زندانی سیاسی نداریم؛ اما کسانی هستند که ۵۰ سال و ۴۰ سال است که در زندانها این کشور هستند. مثلا ابوجمال یک زندانی سیاسی است که در زندان های آمریکا است ولی آنها حرف دیگری در مورد او می زنند.

هاشمی دستگیری خود در آمریکا را اقدام علیه ایران و پرس تی وی دانست و افزود: از من در مورد بیداری اسلامی و کنفرانس افق نو سوال کردند؛ در حالی که خودشان کنفرانس بزرگی در لهستان علیه ایران برگزار کردند و این مشکلی ندارد.

خبرنگار پرس تی وی با اشاره به اینکه آمریکا حساسیت عجیبی روی ایران دارد، بیان کرد: سوال این است که چرا ایران تا این حد برای آنها مهم است و علیه این کشور سیاه نمایی می کنند. من وقتی از دانشجویان آمریکایی سوال می کردم که نظرتان در مورد ایران چیست؟ یا می گفتند نمی دانیم و یا اینکه می گفتند ایران تروریست است و یا در جبهه مقاومت است و این نتیجه سیاه نمایی های آمریکا است.

وی با بیان اینکه مردم آمریکا به دلیل ناآگاهی و شستشوی مغزی می گویند آمریکا در سوریه و جاهایی دیگر از وطن آنها دفاع می کند، افزود: سوال این است که آمریکا کجاست و آیا مگر تا به حال کسی به آمریکا حمله کرده است.

خبرنگار پرس تی وی با بیان اینکه در آمریکا از من سوال پرسیدند که چرا به نفع منافقین برنامه نمی سازید، افزود: من در پاسخ گفتم منافقین هزاران نفر از مردم ایران را کشته اند پس چرا باید در حمایت از آنها برنامه بسازیم اما آنها گفتند شما آزادی ندارید.

هاشمی گفت: وقتی حادثه ای پیش می آید همه کشورها کمک می کنند؛ اما آمریکا به حدی از ایران نفرت دارد که اجازه نمی دهند که کمک ها به دست سیل زدگان برسد.

   

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تصاویر دستگیری دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی در آمریکا تا تصاویر دردناک از مردم غزه

به گزارش تابناک ــ   ماشین گیر کرده در گل؛ دانشجویان در جریان تظاهرات حامی فلسطین علیه جنگ غزه در دانشگاه اموری شعار می دهند؛ وقوع گردباد در جنوب چین؛ پلیس اسرائیلی معترضان ضد دولتی را متفرق کرد؛ عزاداران در مراسم تشییع جنازه کشته شدگان حملات اسرائیل؛ درگیری معترضان طرفدار فلسطین در روز آزادی با پلیس؛ سرگردانی دسته جمعی نهنگ ها در غرب استرالیا؛  و ... از جمله سوژه‌های ثبت شده توسط عکاسان در سرار جهان هستند.

                   هم اکنون برای دیدن این تصاویر از سراسر جهان با ما باشید.

رم، ایتالیا ـ معترضان طرفدار فلسطین در روز آزادی؛ این روز به یاد ایتالیایی‌هایی است که در طول جنگ جهانی دوم علیه نازی‌ها و سربازان موسولینی جنگیدند و از کسانی که در مقاومت ایتالیا خدمت کردند تقدیر می‌شود. رفح، غزه ـ فلسطینی های آواره در ساحل تا از گرمای طاقت فرسا اردوگاه پناهندگان فرار کنند. آراد، اسرائیل ـ تجمع یهودیان فوق ارتدوکس در اطراف بقایای یک موشک بالستیک، پس از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در نزدیکی شهر جنوبی آراد. آتلانتا، جورجیا ـ سر دادن شعار توسط دانشجویان در جریان تظاهرات حامی فلسطین علیه جنگ غزه در دانشگاه اموری آستین، تگزاس ـ دستگیری یک معترض در تظاهرات حامی فلسطین در دانشگاه تگزاس عزاداری یک زن بر پیکر مردی که در حمله اسرائیل به اردوگاه نور شمس در کرانه باختری شهید شده است. رفح، نوار غزه ـ عزاداران در مراسم تشییع جنازه شهدا گوانگژو، چین ـ ساختمان‌های منطقه آسیب دیده تخریب شده پس از وقوع گردباد در جنوب چین الکساندرا، آفریقای جنوبی ـ حامیان حزب اپوزیسیون مبارزان آزادی اقتصادی (EFF) در یک گردهمایی مبارزاتی روز شنبه در نزدیکی ژوهانسبورگ گرد هم آمدند. تل آویو، اسرائیل ـ پلیس اسرائیلی معترضان ضد دولتی را متفرق کرد. تیرانا، آلبانی ـ واکنش افسران پلیس در حالی که حامیان اپوزیسیون کوکتل مولوتف به سمت دفتر شهردار پرتاب کردند و او را به فساد متهم کردند. بوینس آیرس، آرژانتین ـ تظاهرکنندگان در مقابل کاخ ریاست جمهوری کاسا روزادا تجمع کردند و خواستار بودجه بیشتر برای دانشگاه های دولتی و اعتراض به اقدامات ریاضتی پیشنهادی رئیس جمهور خاویر مایلی شدند. پرزمیسل، لهستان ـ عزاداران در مراسم تشییع جنازه دامیان سوبول؛ یکی از اعضای سازمان خیریه مواد غذایی World Central Kitchen، که در اثر حمله اسرائیل در غزه، ونیز، ایتالیا ـ پاپ فرانسیس در جریان دیدار شبانی روز یکشنبه خود از ونیز از زندان زنان جودکا بازدید کرد. کاموشیری، کنیا ـ دختری ایستاده در کنار خودرویی که در گل و لای مدفون شده است. دانکرک، فرانسه ـ واکنش یک مهاجر یا پناهنده سودانی پس از خروج از قایق قاچاقچی که توسط افسران پلیس فرانسه با چاقو سوراخ شد تا از تلاش مهاجران برای عبور از کانال، در ساحل Gravelines جلوگیری شود. ورودی توبی، استرالیا ـ سرگردانی دسته جمعی نهنگ ها در غرب استرالیا ماتاره، کنیا ـ پذیرایی از کودکان آواره، یک روز پس از طغیان رودخانه گیتاتورو و شکسته شدن رودخانه به دلیل بارندگی شدید، در روستای نگوندو

دیگر خبرها

  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • حکم دادگاه لاهه برای دستگیری نتانیاهو جدی است
  • از تصاویر دستگیری دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی در آمریکا تا تصاویر دردناک از مردم غزه
  • نامه سرپرست دانشگاه گیلان به ۳۸ نفر از روسای دانشگاه های آمریکا
  • دیدنی های امروز؛ از موج گرما در شرق و جنوب آسیا تا وضعیت رفح
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • واکنش کنعانی به دستگیری دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
  • ۹۷دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و تگزاس آمریکا هم بازداشت شدند