Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@05:22:06 GMT

مدیران نباید به میزها دل بسته باشند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۴۵۴۴

مدیران نباید به میزها دل بسته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی پیش ازظهر شنبه با اشاره به اینکه اگر در مملکت ما این مدیران میزی از میزی بودنشان دست بکشند همه چیز درست می‌شود، بیان کرد: یکی از مصیبت‌های زمان ما همین مدیران میزی هستند که اگر اصلاح شوند جامعه نیز به طور حتم اصلاح می‌شود.

آیت الله نعیم آبادی افزود: دکتر داودی مدافعی سخت و محکم از منافع استان هرمزگان بود و دکتر فرشیدی هم از نیروهای خوشنام و با تجربه است و امیدوارم هیچ فردی میز زده نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میزها اینقدر انسان‌ها را ساقط کرده که خداوند می‌داند، تصریح کرد: کسی که بتواند از خطرات میز خود را حفظ کند، به واقع فردی توانمند و خادم است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه اگر کسی مقام زده شود به طور حتم زده می‌شود، اظهار کرد: کسی که میز زده شود همه از او ناراضی بوده و برای رفتنش لحظه شماری می‌کنند.

وی اضافه کرد: اگر کسی میز را وسیله خدمت و فرصتی برای پرواز بع سوی معنویت قرار دهد، خداوند به او عزت و کرامت می‌دهد و دل‌ها را متوجه او خواهد کرد.

آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه فرد خدا محور میز باور نیست، خاطرنشان کرد: هرکس به میز بچسبد به همان میزان از خداوند جدا شده است و این دو مدیری که امروز تکریم و معارفه می‌شوند به طور حتم میز زده نبوده و نخواهمد بود.

وی ادامه داد: مدیرانی که با این حالت زندگی می‌کنند به واقع الگوی ما بوده و پشت میز قرار گرفته و میزی نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه اگر در مملکت ما این مدیران میزی از میزی بودنشان دست بکشند همه چیز درست می‌شود، بیان کرد: یکی از مصیبت‌های زمان ما همین مدیران میزی هستند که اگر اصلاح شوند جامعه نیز به طور حتم اصلاح می‌شود.

کد خبر 4595651

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته

صباغ زاده مدیر کل دفتر نگهداری علائم و تجهیزات و توسعه سازمان حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال ۱۴۰۲، ۷۲۵ نقطه پرتصادف را اصلاح کرد گفت: این نقاط  را مجموعه پلیس راه در استان صورت جلسه کرده و  کمیسیون ایمنی راه های کشور به عنوان نهاد راهبر ایمنی راه‌ها در سال‌های گذشته دستورالعمل‌ هایی را تهیه کرده بودند. دستگاه‌هایی که در شناسایی نقاط حادثه خیز دخیل هستند مصوب و به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای  شناسایی و رفع آن ابلاغ کردند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱،  ۸۸۷ نقطه پرتصادف در سطح کشور شناسایی و اولویت بندی شد و  با پیگیری وزیر راه و شهرسازی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ظرف ۲ سال این ۸۸۷ نقطه را اصلاح کرد.

او بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از  ۸۸۷ نقطه، ۴۱۲ نقطه را اصلاح و بر اساس بررسی‌هایی که انجام شد عملیات اصلاحی انجام گرفت.

صباغ زاده توضیح داد: خارج از ۴۱۲ نقطه ما تعدادی پروژه‌های نیمه تمام از نقاط شناسایی شده قبلی و نقاطی که تحت هر عنوانی بعنوان نقطه پرتصادف تعریف شده است در سال ۱۴۰۲ هم اصلاح کردیم که در مجموع ۷۲۵ نقطه را برطرف کردیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • امروز با نیما: ختده سرد
  • چهره اصلاح‌طلب مشغول لذت بردن از هوای دلچسب تهران است | تصویر
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد
  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • قانون شورا‌ها باید اصلاح شود
  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌