Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امورخارجه، با اشاره به ابهامات بوجود آمده در رابطه با اظهارات جرارد آرو، سفیر فرانسه در آمریکا که در آخرین روز کاریش (جمعه) در مصاحبه با آتلانتیک مدعی شده بود، پیش از خروج ترامپ از برجام در حال مذاکره برای افزودن متممی به توافق هسته‌ای ایران درباره برنامه موشکی، تروریسم و فعالیت‌های منطقه‌ای ایران بوده و به حصول توافق هم بسیار نزدیک شده بودند، اظهار کرد: این مذاکرات بین اتحادیه اروپا و آمریکا انجام شده و ربطی به گفتگو با ایران با ۱+۵ ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان بیان کرد: این مذاکرات برای ایجاد فشار بیشتر بر ایران انجام شد، اما ترامپ با خروج از برجام برنامه‌های آن‌ها را بهم ریخت.

وی تاکید کرد:ایران به هیچ عنوان طرف چنین مذاکراتی نبوده و هر آنچه در این زمینه مطرح می‌شود مربوط به نقشه ذهنی طرف‌های مقابل است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا سفیر فرانسه در آمریکا اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه

 

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما سایت خبرگزاری «اسپوتنیک» از حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه خبر داد.

یک منبع محلی به این خبرگزاری گفت: پایگاه نظامی آمریکا در میدان نفتی «العُمَر» در استان «دیرالزور» در شرق سوریه هدف شلیک موشک قرار گرفت.

یک منبع آگاه روز جمعه گفت: هفت موشک به پایگاه آمریکا در میدان نفتی العُمَر شلیک شد که سه فروند از آنها از سمت جنوب شرقی در داخل پایگاه و چهار موشک دیگر در مجاورت پایگاه برخورد کرد.

یک منبع افزود: ستون‌های دود در محل مشاهده می‌شد.

از زمان تشدید درگیری فلسطین و اسرائیل در اکتبر ۲۰۲۳، نیرو‌های آمریکایی و ائتلاف در عراق و سوریه بار‌ها هدف حمله موشکی و پهپاد‌هایی قرار گرفته اند که به اعتقاد واشنگتن، متعلق به گروه‌های برخوردار از پشتیبانی ایران است.

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد