Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ذوقی، معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در بیست‌وسومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام‌‎نور استان تا 30 اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شد.
معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان با بیان اینکه ثبت‌نام مرحله دانشگاهی مسابقات قرآن از دی‌ماه سال 97 آغاز شده است، افزود: بیست‌وسومین جشنواره قرآن و عترت در 6 بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، ادبی، هنری و فناوری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات قرآن کریم در ۳۴ رشته برگزار می‌شود، گفت: بخش آوایی شامل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، بخش حفظ شامل؛ حفظ پنج جزء، ۱۰ جزء ، ۲۰ جزء و حفظ کل و بخش دعا و مناجات‌خوانی، اذان و تواشيح و هم‌خوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.
ذوقی ادامه داد: بخش معارفی نیز شامل رشته‌های آشنایی با احادیث اهل‌ بیت(ع)، آشنایی با سیره معصومین(ع)، آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه، آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآن کریم، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم و احكام، پرسمان معارفی و سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی است.
معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان ابراز کرد: بخش پژوهشی شامل رشته‌های مقاله‌نویسی و تلخيص کتاب، بخش فناوری شامل رشته‌های تولید نرم‌افزار، کانال‌های مجازی قرآنی و تولید اپلیکشن و ربات است.
وی بیان کرد: خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، تذهیب، معرق و منبت، فیلم کوتاه و طراحی پوستر، هم‌چنین بخش ادبی شامل رشته‌های شعر، داستان‌، نمایش‌نامه‌نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی نیز رشته‌های بخش هنری است.

دانشگاه پیام نور همدان؛ رتبه دوم کشور با آمار بالای شرکت‌کنندکان قرآنی
ذوقی گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و كسب اطلاعات بيشتر می‌توانند به تارنمای اينترنتی بيست‌وسومین جشنواره قرآن و عترت دانشجويان پيام‌نور سراسر كشور به نشانی http://quran.pnu.ac.ir مراجعه كنند.
معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور استان همدان رتبه دوم کشور از نظر آمار بالای شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی را دارد، گفت: زمان برگزاری جشنواره قرآنی در دو بخش آوایی و معارفی متعاقباً اعلام خواهد شد.
وی یادآور شد: جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام‌نور با هدف اعتلای دانش، ايمان، اخلاق و بصيرت دينی دانشجویان و توسعه فضای معنوی و قرآنی و نیز زمينه‌سازی انس و الفت آنان با قرآن كريم و سيره معصومين(ع) و تدبر و عمل به آن آموزه‌ها همه ساله برگزار شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان مسابقات قرآن جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات

به گزارش صدای ایران از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.


وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.


مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.


وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی