Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هوانوردی فدرال آمریکا اعلام کرد: بازرسی مشترک دولتی از هواپیما‌های بوئینگ ۷۳۷ مکس از روز ۲۹ آوریل با کمک ۹ سازمان هوانوردی بین‌المللی دیگر آغاز می‌شود. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، سازمان هوانوردی فدرال آمریکا اعلام کرد که بازرسی دولتی مشترک از هواپیما‌های بوئینگ ۷۳۷ مکس که هم‌اکنون زمین‌گیر شده‌اند از روز ۲۹ آوریل آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است ۹ سازمان هوانوردی بین‌المللی از دیگر نقاط جهان نیز در این بازرسی حضور یابند.

این سازمان پیشتر اعلام کرده بود که در حال تشکیل یک تیم بین المللی برای بازرسی از ایمنی هواپیما‌های ۷۳۷ بوئینگ است. به دلیل دو مورد سقوط این هواپیما‌ها طی ۶ ماه گذشته و کشته شدن حدود ۳۵۰ نفر در این سانحه‌ها، حدود ۳۰۰ فروند از هواپیما‌های بوئینگ ۷۳۷ مکس در سراسر جهان زمین‌گیر شده‌اند.

شرکت بوئینگ اعلام کرده است: قرار است به زودی نرم‌افزار این هواپیما‌ها را برای جلوگیری از تکرار سوانح به‌روزرسانی کند. البته هنوز جزئیات این به‌روزرسانی به سازمان هوانوردی فدرال آمریکا ارائه نشده است.

بنا به اعلام سازمان هوانوردی فدرال آمریکا، سازمان‌های هوانوردی از چین، آژانس امنیت هوانوردی اروپا، کانادا، برزیل، استرالیا، ژاپن، اندونزی، سنگاپور و امارات در این بازرسی حضور خواهند داشت و قرار است این روند تا ۹۰ روز ادامه یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم بین المللی سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وقوع سیلاب در ۲۷ ولایت افغانستان

ریاست هواشناسی وزارت ترانسپورت و هوانوردی طالبان از احتمال برف‌باری، بارندگی شدید، رعدوبرق، سیلاب و بادهای نسبتاً شدید در ۲۷ ولایت افغانستان هشدار داده است.

ریاست هواشناسی وزارت ترانسپورت و هوانوردی طالبان با نشر خبرنامه‌ای نوشته است در هرات، فراه، نیمروز، هلمند، قندهار، زابل، پکتیا، پکتیکا، غزنی، دایکندی، ارزگان، غور، بادغیس، فاریاب، سرپل، بلخ، سمنگان، بامیان، میدان‌وردک، لوگر، کابل، پروان، بغلان، پنجشیر، کاپیسا، بدخشان و تخار به شمول سالنگ‌ها این احتمال وجود دارد.

مقدار بارندگی در نقاط مختلف بین ۱۵ تا ۶۰ ملی‌متر گفته شده ‌است.

این ریاست همچنان در ولایت‌های شمالی، شمال‌غربی، غربی، مرکزی، جنوب‌غربی و جنوبی به‌شمول سالنگ‌ها احتمال وقوع بادهای نسبتاً شدید توام با گرد و خاک با سرعت بین ۳۰ تا ۸۵ کیلومتر در ساعت را پیش‌بینی کرده است.

گفتنی است که رویدادهای طبیعی طی روزهای پسین تلفات جانی و خسارات هنگفت مالی بر شهروندان افغانستان وارد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • هشدار وقوع سیلاب در ۲۷ ولایت افغانستان
  • درگذشت ناگهانی دومین افشاگر نقص فنی بوئینگ ۷۳۷ در کمتر از دو ماه!
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • راه اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم