Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک جوان استقلال در حاشیه تمرین این تیم با خبرنگاران گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امید نورافکن در حاشیه تمرین این تیم به خبرنگاران گفت: امروز تهران را به مقصد ابوظبی ترک می کنیم و آنجا 2 جلسه تمرین برای دیدار سخت با الهلال داریم. بازی رفت را با برد به پایان رساندیم و آنها به دنبال برد هستند و ما نیز امتیاز می خواهیم و امیدوارم با تمرکز تیم، بهترین نتیجه را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه درباره شانس استقلال در لیگ بیان کرد: ما 5 امتیاز در لیگ عقب هستیم و 4 دیدار فرصت داریم. ما تا آخرین روز همه امتیازات را جمع می کنیم و اگر خدا بخواهد، قهرمان می شویم. ما امتیازات زیادی را از دست دادیم و تلاش می کنیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

 

نورافکن درباره احتمال کنار گذاشتن کرانچار، اظهار داشت: 6 ماه است با کرانچار کار می کنیم. از او چیزهای زیادی یاد گرفتیم و به مرحله بعدی رفتیم اما تصمیم گیرنده، من نیستم و هر تصمیمی اتخاذ شود تابع آن هستیم.

 

او در بخش بعدی صحبت های خود عنوان کرد: من بزرگتر نیستم و هم سن قائدی هستم. قائدی مشکلات زیادی داشت و امیدوارم همینگونه ادامه دهد. او استعداد قوی دارد و امیدوارم لژیونر شود.

 

نورافکن درباره سرنوشت خود برای فصل آینده عنوان کرد: از استقلال پیشنهاد داشتم و از ته قلب دوست دارم در تیم بمانم. تصمیم گیرنده اما باشگاه شالروا است و اگر بشود، با تمام وجود تلاش می کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نور افکن هافبک جوان استقلال تمرین استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی میر جلیلی، ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی، در تازه ترین گفتگوی خود، در واکنش به حواله های میلیاردی خودرو فوتبالیست ها، تاکید کرد: ما بدون حواله خودرو هم قهرمان می شویم.

همچنین، گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی به عنوان برترین گل در مراسم قهرمان ایران نیز انتخاب شد.

میرجلیلی پس از دریافت این عنوات گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899303

دیگر خبرها

  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟