Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانایی با اشاره به حضور تیم تخصصی درمانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در مناطق سیل زده استان لرستان گفت:این تیم تا کنون به بالغ بر یک‌هزار نفر از سیل‌زدگان ارائه خدمت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازسمنان، «نوید دانایی» درجمع خبرنگاران، با بیان اینکه تیم تخصصی درمانی دانشگاه سمنان در مناطق سیل زده لرستان ارائه خدمات درمانی و همچنین فرهنگی می‌کند، گفت: در نخستین روز حضور این تیم در شهرستان پل دختر ۱۵۰ نفر از مردم چم مهر خدمات درمانی دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه تیم خدمات تخصصی درمانی و فرهنگی این دانشگاه در کمپ‌های اضطراری به‌طور ثابت و سیار خدمات ارائه می‌کنند، افزود: در دومین روز نیز این تیم با هماهنگی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهر پل‌دختر در قالب دو گروه پزشکی به ۳۰۰ بیمار خدمات درمانی ارائه کردند.

 

وی تصریح کرد: دو تیم تخصصی دیگر نیز در روستای سراب حمام ۸۰ بیمار را تحت خدمات تزریقات، داروی رایگان و پانسمان قرار دادند که خوشبختانه مراحل تحویل دارو، تزریقات، پانسمان و سرم تراپی و … به خوبی انجام شد.

 

دانایی با بیان اینکه در کنار خدمات تخصصی عمومی مسابقات فرهنگی و سرگرمی نیز برای کودکان محروم منطقه سیل زده برگزار می‌شود، تاکید کرد: ۶۰۰ دختر و پسر اهل مناطق زده لرستان بسته لوازم تحریر و جوایز دریافت کردند.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: رژه روز ارتش خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب روز ارتش نیمه شعبان خبرگزاری سیل لرستان اردبیل شبستان ارتش سیل زده در لرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

آقای موسوی اظهار داشت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان