Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر موقت امنیت داخلی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد، با تاسیس آژانس جدیدی در داخل وزارت امنیت داخلی جنگ علیه تمامی انواع خشونت‌های هدفمند بدون توجه به انگیزه آن‌ها در محدوده جنگ با ترور قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کوین مک‌الینان، وزیر موقت امنیت داخلی آمریکا گفت: بسیار خرسندم که تأسیس دفتر جلوگیری از تروریسم و خشونت هدفمند وزارت امنیت داخلی را اعلام کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توسعه حوزه جلوگیری از تروریسم به تمامی خشونت‌های هدفمند، وزارت امنیت داخلی می‌تواند به جوامع مختلف در حفاظت بهتر از خودشان در برابر طیف وسیعی از تهدیدات کنونی و در حال ظهور کمک کند.

مک‌الینان توضیح داد که این آژانس جدید میزان تلاش‌های قبلی وزارت امنیت داخلی را به تمامی انواع خشونت‌ها بدون در نظر گرفتن انگیزه ایدئولوژیکی آن‌ها گسترش خواهد داد تا به همه انواع خشونت‌ها رسیدگی شود.

این وزیر افزود: این آژانس جدید طیف وسیعی از فعالیت‌های جلوگیری از تروریسم را که در حال حاضر توسط وزارت امنیت داخلی انجام می‌شوند، هماهنگ و تقویت خواهد کرد. این فعالیت‌ها شامل کمک‌های مالی، ارائه گزارشاتی برای آگاهی‌رسانی به جامعه و نیروهای مجری قانون، ارزیابی تهدید، تشریک اطلاعات و گزارش دادن در رابطه با نکته‌های مربوطه می‌باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جنگ با تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ «جنگ داخلی»، هشداری بر آشوبی نزدیک در آمریکا

فیلم سینمایی «جنگ داخلی»، که در ژانر اکشن ساخته شده، این روزها عنوان جنجالی‌ترین فیلم سال را از آن خود کرده است. پیش‌بینی فیلم درباره آشوب در آینده ایالات متحده، دلیل این جنجال اعلام شده است. الکس گارلند به عنوان کارگردان این فیلم، بیننده را در مرکز جنگی تخیلی قرار می‌دهد که بسیار واقعی به نظر می‌رسد؛ صحنه‌ای مشابه اتفاق ۶ ژانویه ۲۰۲۱ در مقابل کاخ سفید.

دریافت 39 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • ریچموند به هایوارد پیوست/ تشدید دایره تحریم اسرائیل در آمریکا
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • ویدیو/ «جنگ داخلی»، هشداری بر آشوبی نزدیک در آمریکا
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان