Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@23:59:48 GMT

استفاده مناسب از رنگ طلایی در دکوراسیون

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۵۲۸۳

استفاده مناسب از رنگ طلایی در دکوراسیون

ایجاد تغییرات جزئی اما تأثیرگذار در دکور منزل چیزی است که می‌تواند فضا را به کلی متحول سازد. اگر شما هم به‌دنبال تغییری کوچک و راحت در دکوراسیون خانه‌تان هستید، استفاده از رنگ طلایی را به شما توصیه می‌کنیم. این رنگ با درخشش خیره‌کننده‌اش محیط را شاداب و جذاب می‌سازد. راه‌های بسیار زیادی برای استفاده از این رنگ در اتاق‌ها وجود دارد، از آینه گرفته تا قاب‌هایی با فریم طلایی همه محیط را دگرگون می‌سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در ادامه چند المان طلایی که بیشترین تأثیرگذاری را دارند برخواهیم شمرد.
صندلی: شاید بتوان گفت بهترین انتخاب برای استفاده از رنگ طلایی انتخاب یک صندلی دارای این رنگ است. صندلی را به راحتی می‌توان در هر یک از اتاق‌های خانه قرار داد. یک صندلی طلایی جلوه‌ای خاص دارد و در میان سایر اجزای مبلمان متمایز خواهد بود. رنگ طلایی در کنار رنگ‌های متالیک بسیار شیک می‌شود. همچنین تلفیق بدنه طلایی با متریال‌هایی چون مخمل یا روکش‌های خزدار فضا را بسیار لوکس جلوه می‌دهد.
المان‌های تزئینی: این المان‌ها هرچند تأثیر معمولاً کمتری نسبت به مبلمان دارند اما رنگ طلایی‌شان قطعاً توجه‌ها را به خود جلب خواهد کرد. در این بخش نیز استفاده از وسایل تزئینی با ظاهری مدرن و ساده و ساختاری هندسی رایج‌تر است.
نور پردازی: برای ایجاد تحول در فضا تغییر المان‌های نورپردازی راهی ساده و مؤثر است. استفاده از آویز‌های ساده طلایی رنگ امروزه در طراحی دکوراسیون بسیار رایج گشته است. نکته مهم توجه به خرید لوستر و چراغ‌های مدرن، ساده و هندسی است. مزیت استفاده از این رنگ برای المان‌های نورپردازی این است که همخوانی آن با اکثر محیط‌ها باعث می‌شود بتوانید محصول خریداری شده را هرازچند گاهی در اتاقی متفاوت استفاده کنید و بدین ترتیب تغییری ساده در دکوراسیون داشته باشید.
در انتها به شما توصیه می‌کنیم از این رنگ در اتاق نشیمن نیز استفاده کنید. اتاق نشیمن فضایی است که خانواده را گرد هم جمع کرده و نیز پذیرای میهمانان است. با استفاده از رنگ طلایی به این فضا انرژی زیادی خواهد بخشید که تأثیرش را در افراد خواهید دید. منبع: ایران

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و دکوراسیون رنگ طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | شادی متفاوت رودیگر و آلابا پس از بازی؛ تکرار شادی افسانه‌ای با صندلی!

215 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904527

دیگر خبرها

  • ببینید | شادی متفاوت رودیگر و آلابا پس از بازی؛ تکرار شادی افسانه‌ای با صندلی!
  • عوامل ساده‌ای که به بیماری قلبی ختم می‌شود
  • دکوراسیون اداری با تم مدرن؛ ایجاد فضاهای متفاوت برای همکاران شما
  • عضو شورای شهر زنجان: میدان بسیج نباید حذف شود
  • بانک مرکزی چین طلایی شد
  • چرا وجود نور فراوان در خانه الزامی است؟
  • عجیب ترین دکوراسیون خانگی که تا حالا دیده اید! کاملا واقعی است(فیلم)
  • نان توت فرنگی یک نان خوش عطر و طعم و ساده
  • برای خرید؛ قیمت هر شاخه میلگرد ساده را چگونه محاسبه کنیم؟
  • (ویدیو) طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ ساده و خوشمزه