Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:06:18 GMT

تعرفه ویزیت پزشکان ۱۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۵۳۹۷

تعرفه ویزیت پزشکان ۱۰ درصد افزایش یافت

رئیس نظام پزشکی استان همدان از افزایش ۸ تا ۱۰ درصدی تعرفه پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص خبر داد. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

علیرضا مدرکیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: افزایش تعرفه ویزیت پزشکان حداکثر 10 درصد است که از یکم اردیبهشت ماه در همدان اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به افزایش تعرفه هزینه‌های بستری اشاره کرد و گفت: در بخش k حرفه‌ای که مربوط به دستمزد پزشکان است هیچ گونه افزایش تعرفه‌ای رخ نداده اما در بخش k فنی که مربوط به هزینه تجهیزات و کیت‌های آزمایشگاهی است، 25 درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان در خصوص نرخ تعرفه‌های پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص ابراز کرد: تعرفه ویزیت پزشکان و دندانپزشکان عمومی 27 هزار تومان است که با ارائه دفترچه بیمه، 18 هزار و 100 تومان از بیمار دریافت می‌شود.

ویزیت رایگان 95 هزار نفر در بیمارستان‌های صحرایی سپاه و ارتش؛ بیماری عفونی در مناطق سیل‎زده گزارش نشده استویزیت روزانه 4000 نفر از سیل‌زدگان گلستان در بیمارستان‌های ارتشبسیج سازندگی خراسان‌رضوی 54000 ویزیت پزشکی رایگان انجام داد

مدرکیان افزود: تعرفه ویزیت پزشکان و دندانپزشکان متخصص نیز 41 هزار تومان است که درصورتیکه بیمار دارای دفترچه بیمه باشد حق پرداختی بیمار 29 هزار و 870 تومان است.

وی اضافه کرد: تعرفه ویزیت آزاد پزشکان فوق تخصص، فلوشیپ و متخصص روانپزشکی نیز 52 هزار تومان است که با ارائه دفترچه درمانی به 38 هزار و 560 تومان از بیمار دریافت می‌شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان با تاکید بر اینکه نصب تعرفه‌ها در اتاق انتظار و محل دید بیماران، الزامی است، تصریح کرد: درصورت بروز هر گونه تخلف، با پزشکان متخلف برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف

به گزارش پارس نیوز، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

 

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون خودرو و لوازم خانگی برخوردار خواهند شد.

منبع : ایلنا

 

دیگر خبرها

  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • در حاشیه خبرهای فارس ؛ دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد