Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ورزقان از مسدود شدن راه 60 روستان در این شهرستان بر اثر بارش برف خبر داد.   محمد حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورزقان اظهار داشت: در پی بارش سنگین و بی‌سابقه برف نیروهای راهداری از دیروز در آماده باش کامل بوده و در حال بازگشایی مسیرها مواصلاتی شهرستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ورزقان از ادامه بارش برف در شهرستان خبر داد و گفت: بارش برف که از اواسط دیروز شروع شده و همچنان استمرار داشته و ارتفاع برف را به بیش از ۴۰ سانتیمتر رسانده باعث مسدودی راه‌های روستای شده است.
حبیبی اظهار داشت: محورهای اصلی شهرستان ( تبریز، اهر، خاروانا ) برف‌روبی شدند و مشکلی وجود ندارد اما شدت و تداوم بارش برف موجب مسدود شدن راه ارتباطی حدود ۶۰ روستای شهرستان شده است که سعی می‌شود به نوبت بازگشایی شوند.
وی خاطرنشان کرد: این اداره با در اختیار داشتن ۱۲ دستگاه سنگین و نیمه سنگین و با ۴۰ نفر نیروی انسانی در حال انجام عملیات راهداری است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ورزقان همچنین از باز بودن راه‌های بین شهری شهرستان خبر داد و از کلیه تردد‌کنندگان جاده‌ای خواست ضمن اجتناب از سفرهای غیرضروری، حتما خودروهای خود را به لاستیک مناسب و زنجیر چرخ مجهز کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برف ورزقان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان

تین نیوز

رییس اداره فنی و نظارت بر طرح ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از تکمیل عملیات احداث آشیانه اداره ماشین آلات استان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد واعظ رییس اداره فنی و نظارت بر طرح ها با گفت: طی قراردادی، عملیات نصب آشیانه ماشین آلات و نصب ۶عدد پروژکتور جهت روشنایی آشیانه، تعمیرات سرویس بهداشتی و نصب تابلو سر درب اداره کل ماشین آلات به طور کامل انجام شد.

واعظ ادامه داد: این پروژه توسط شرکت خرم صنعت پردازش و کمتر از دوماه تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد:  کل مبلغ هزینه شده در این پروژه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است.

واعظ تصریح کرد: آشیانه ماشین آلات جهت تعمیرات و پارک ماشین آلات سنگین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان