Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل گفت: طرح یک مسجد یک خانه و هر بازاری تامین اقلام ضروری در اردبیل عملیاتی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهارداشت: طرح جهادهمبستگی ملی با هدف کمک به دولتمردان و عمران و آبادانی مناطق سیل زده در قالب طرح یک مسجد یک خانه و هر بازاری تامین اقلام ضروری در اردبیل عملیاتی و اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرجاهد با اشاره به اینکه سامانه جدید این طرح بزودی در اردبیل راه اندازی می شود، افزود: همزمان با سراسر کشور برای خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان و سیل‌زدگان طرح «جهاد همبستگی ملی» در اردبیل اجرا و در استان نیز تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی از لزوم کمک‌رسانی هموطنان به سیل‌زدگان خبر داد و بیان کرد: مردم همدل و نوع‌دوست استان اردبیل نیز همانند سایر اقشار مختلف مردم در توسعه روند کمک‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده پیشگام هستند و تاکنون در این زمینه به بهترین شکل عمل کرده و بار دیگر وحدت و انسجام ملت ایران را به نمایش گذاشتند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده کشور نیازمند یاری و مشارکت مردمی است وبدون شک کوچک‌ترین کمک نیز می‌تواند گرهی از مشکلات سیل زدگان را از میان بردارد که امیدواریم با کمک‌رسانی سریع به مناطق سیل‌زده کمک‌رسانی کنیم.

پیرجاهد تصریح کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند با محوریت مساجد و با شعار«هر مسجد، یک خانه» در تامین یک خانه در مناطق سیل‌زده نیز سهیم باشند که در تلاش هستیم با اطلاع‌رسانی‌های مناسب در امر کمک‌رسانی به نیازمندان به خوبی عمل کرده و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی بیان کرد: اردبیل جزو استان‌های پیشگام در امر کمک‌رسانی به نیازمندان بوده که این مسئله برای ما یک افتخار بزرگ است و تلاش و اقدامات انجام یافته در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است و باید به همین شکل ادامه یابد تا خروجی‌های مطلوب را بتوانیم به دست آوریم.

 

انتهای پیام/

طرح جهاد همبستگی ملی در اردبیل عملیاتی می شود دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد

سخنگوی صنعت برق گفت: با بسیج همه جانبه و آماده باش گروههای عملیاتی و اجرایی در سراسر کشور از چند روز گذشته، برق مراکز برگزاری آزمون سراسری تامین شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی اظهار کرد: در کنار آماده باش همه گروه‌های عملیاتی و فنی، هماهنگی‌های لازم برای استقرار و ورود دیزل ژنراتورهای سیار به مدار انجام شده بود.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های عملیاتی در کنار مراکز برگزاری آزمون نیز مستقر شده بودند، گفت: در چند روز گذشته بررسی شبکه‌های تامین برق مراکز و حوزه‌های امتحانی از جمله اقداماتی بود که به منظور اطمینان از پایداری شبکه برق مراکز برگزاری کنکور سراسری انجام شده بود.

مدیرعامل شرکت توانیر ضمن تأکید بر وضعیت مطلوب و پایداری شبکه‌های توزیع برق خاطرنشان کرد: سامانه ١٢١ مرکز اتفاق برق همچون همیشه به صورت شبانه روزی و در صورت بروز هرگونه خاموشی و خسارت ناشی از حوادث به شبکه برق آماده دریافت گزارش بودند تا در صورت گزارش‌های احتمالی در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق شهروندان و به ویژه مراکز برگزاری آزمون اقدام کنند.

کد خبر 748152

دیگر خبرها

  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زرده تخم‌مرغ
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زده تخم‌مرغ