Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : در سال گذشته بالغ بر ۲۴ هزار دستگاه کامیون ترانزیتی ورودی و خروجی از پایانه مرزی تمرچین تردد نمودند .

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ضمن اعلام خبر فوق افزود : در سال گذشته ۱۶۰۲۵ دستگاه کامیون ترانزیتی خروجی از پایانه مرزی تمرچین تردد داشته اند که این تعداد نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل در حدود ۶۰ درصد  رشد را نشان میدهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان شکری گفت : عمده ترین کالاهای کامیونهای ترانزیتی خروجی پایانه مرزی تمرچین در سال گذشته را کود اوره، انواع تخته ، گازوئیل ، بنزین ، کامیونت ، ارزن ، روغن موتور وجو را شامل می شود.

 شکری همچنین به کامیون های ترانزیتی ورودی اشاره نمود و افزود : در سال گذشته ۸۱۷۳ دستگاه کامیون ترانزیتی از پایانه مرزی تمرچین وارد کشورمان شده است که این تعداد نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد چشمگیر ۲۴۱ درصد را نشان می دهد .

 این مقام مسئول محصولاتی همچون مازوت ، انواع ضایعات کارتن ، ضایعات فلز و قیر بشکه ای را  به عنوان محصولات عمده کامیونهای ترانزیتی ورودی به کشور از پایانه مرزی تمرچین عنوان کرد .​

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آذربایجان غربی کامیون ترانزیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی ظهر امروز سه‌شنبه در بیست و دومین جلسه کمیته استانی مناسب سازی محیط ویژه معلولان و جانبازان با اشاره به اینکه مناسب سازی محیط و ورودی ادارات برای تردد جانبازان و معلولان ضروری است، بیان کرد: ادارات و نهادهای دولتی، بانک‌ها و… موظف هستند بستری مناسبی را برای تردد معلولان و جانبازان فراهم کنند تا این افراد بتوانند به راحتی تردد کنند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی ملزم به مناسب سازی محیط برای دسترسی پذیری معلولان و جانبازان به خدمات هستند.

وی تصریح کرد: مناسب سازی بناها و مراکز خدمات عمومی، معابر شهری، مراکز اداری، تفریحی، ورزشی و غیره از حقوق معلولان است که باید متناسب با وضعیت جسمی آنان طراحی شود تا بتوانند از حقوق خود بهره مند شوند.

کد خبر 6099555

دیگر خبرها

  • رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد
  • افزایش ۲۴ درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میرجاوه
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی در فروردین ماه 
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان
  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز