Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:02:27 GMT

۱۸۰۰ ‌سیل‌زده در خراسان جنوبی اسکان داده شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۵۷۹۱

۱۸۰۰ ‌سیل‌زده در خراسان جنوبی اسکان داده شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با آغاز باران‌های رگباری از ۲۵ فروردین تاکنون دو هزار و ۸۴۱ نفر در استان امدادرسانی و یک هزار و ۸۰۰ حادثه دیده اسکان یافتند. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدرحیم شهریاری ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: 105 میلیون تومان ارزش کمک‌های غیرنقدی است که مردم استان خراسان جنوبی به سیل زدگان اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 800 چادر، دو هزار و 500 تخته پتو، دو هزار تخته فرش به خوزستان ارسال شده است افزود: 820 بسته غذایی یک ماهه برای چهار هزار سیل زده گلستان، پنج خودروی امدادی به همراه نیروهای به لرستان اعزام شده است. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در زمان سیل خراسان جنوبی یک هزار و 200 نیروی امدادی در قالب 213 تیم در حالت آماده باش کامل بودند که با توجه به اطلاع رسانی به موقع حادثه منجر به فوت ثبت نشد. 

1763 سیل‌زده در استان خراسان جنوبی اسکان داده شدنداسکان اضطراری 123 هزار نفر سیل زده در خوزستان/ 234 روستا تخلیه شدند143 نفر در ‌خراسان‌جنوبی اسکان داده شدند/ 285 نفر در سیل و آب‌گرفتگی آسیب دیدند

شهریاری با بیان ابنکه میزان خسارت سیل در استان با توجه به حجم بارندگی‌های بی‌نظیری در چند سال گذشته و با توجه به رعایت نکات ایمنی کم بوده است افزود: در این مدت 129 روستا از خدمات امدادی بهره‌مند شدند. 

وی بیان کرد: 158 تیم با 512 نیروی امدادی و عملیاتی در مناطق سیل زده حضور یافتند و 325 چادر، یک هزار و 27 بسته غذایی 72 ساعته، یک هزار و 381 تخته پتو، 910 کیلوگرم نایلون، 358 تخته موکت و 500 قوطی کنسرو بین حادثه دیدگان توزیع شد.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور

به گزارش صدای ایران از تسنیم،نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش در خراسان جنوبی: بارش‌های سیل آسا شب گذشته به برخی راه‌های ارتباطی خسارت وارد کرد و امروز تعداد کمی از داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به حوزه امتحانی نرسیدند که تیر ماه می‌توانند مجدد آزمون دهند.

دیگر خبرها

  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد