Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:24:53 GMT

سارق اماکن خصوصی با 40 فقره سرقت در ساوجبلاغ دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۵۸۵۷

سارق اماکن خصوصی با 40 فقره سرقت در ساوجبلاغ دستگیر شد

کرج - ایرنا - رئیس پلیس ساوجبلاغ گفت: سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و ویلاها با 40 فقره سرقت دراین شهرستان دستگیرشد.

سرهنگ مهدی فضلعلی شاه روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: درپی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و ویلاها در منطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: ماموران کلانتری 15 چهارباغ درپی رصد های اطلاعاتی به فردی مشکوک و پس از محرز شدن متهم وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
فضلعلی شاه خاطرنشان کرد متهم به 40 فقره سرقت اماکن خصوصی و ویلاها اعتراف کرده و اذعان داشت که اموال سرقت شده را به 2مالخر فروخته است .
وی گفت: با هماهنگی مقام قضایی 2 مالخر نیز دستگیر و همراه متهم به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس پلیس ساوجبلاغ به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه رخداد ناگواری از مالکان اماکن خصوصی و شهروندان خواست، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را به پلیس اطلاع دهند و برای پیشگیری از سرقت ، حتما از توصیه های پلیسی را در اولویت کاری خود قرار دهند.
2098/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دستگيري سارق اماكن خصوصي ساوجبلاغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مأموران پاسگاه آبرومند موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب سرقت اعتراف و در این خصوص مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087902

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز