Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال برای چندین بار تأکید کرد به وجود فرشید باقری نیاز دارد و اینکه نباید تیمش تضعیف شود.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، وینفرد شفر سرمربی تیم ملی استقلال در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: ما در بازی رفت الهلال را شکست دادیم و امیدوارم که در بازی برگشت هم پیروز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها اکنون تحت فشار هستند و جام شیخ زاید را از دست داده‌اند، اما می‌دانیم که یکی از بهترین تیم‌های آسیا هستند. امیدوارم تمام قدرت و تمام تاکتیک‌مان را به داخل زمین بیاوریم.

وی در مورد شانس پیروزی استقلال مقابل الهلال و صعود از گروهش، گفت: امیدوارم. می‌خواهم که هواداران‌مان را دوباره خوشحال کنیم. آنها تیمی قدرتمند هستند و ما نیاز به نظم و تاکتیکی خوب نیاز داریم. دو روز در ابوظبی تمرین خواهیم کرد. می‌خواهیم در ابوظبی تمرین بیشتری داشته باشیم، آن چیزی که اینجا نداشتیم و سعی خواهیم کرد تاکتیک خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه گویا قرار است برای بخشیده شدن و بازگشت فرشید باقری به تمرینات جلسه‌ای در باشگاه برگزار شود، گفت: اکنون شما ببینید که علی کریمی کمی سرما خورده است و در آن پست فقط یک بازیکن داریم. فرشید باقری بیرون است. نظر من همین است و باید بعد از بازی تصمیم درستی بگیریم. ما اکنون به این بازیکن نیاز داریم و نمی‌توانیم تیم‌مان را ضعیف کنیم. من او را جریمه کردم و بعد از پایان فصل هم باشگاه می‌تواند در خصوص او تصمیم بگیرد.

شفر درباره وضعیت وریا غفوری خاطرنشان کرد: دیروز و پریروز او زیر نظر دکتر نوروزی تمرین کرده است. غفوری امروز به تمرین آمد، اما کمی خسته بود و با ما یک مقدار تمرین کرد. فردا با او دوباره تمرین داریم و تمرین روز آخر که روز دوشنبه برگزار می‌شود.

وی درباره شانس استقلال برای ادامه مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: لیگ اکنون برای ما مهم نیست. اکنون به بازی با الهلال فکر می‌کنیم، اول بازی با الهلال و بعد بازی با پدیده و به ترتیب به بازی‌های باقیمانده. ما کمی بیشتر در ابوظبی می‌مانیم تا ریکاوری و به بازی با پدیده فکر کنیم. نمی‌دانم چه میزان از رسانه‌ها اینجا حضور دارند، اما بعد از دربی کسی شانسی برای ما قائل نبود، اما اکنون شرایط فرق می‌کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال لیگ برتر وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در روزهای گذشته ویدیویی از هوادار استقلال در فضای مجازی منتشر شد که بازخورد زیادی داشت. در این ویدیو محمدجواد نصیرمقدم با دست فوتبال بازی می‌کرد.

او بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898851

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت