Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:31:33 GMT

امام جمعه کرج : تلاش های پلیس جای تشکر و قدردانی دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۶۴۰

امام جمعه کرج : تلاش های پلیس جای تشکر و قدردانی دارد

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی توانسته امنیت قابل قبولی را درجامعه ایجاد کند که این خدمات قابل تشکر و قدردانی است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز شنبه در بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز درجمع فرماندهان انتظامی این استان افزود: با وجود دشمنی استکبار بر علیه نیروهای انقلابی کشور نیروی انتظامی همواره توانسته درتمام عرصه های مختلف نقش خود رابه خوبی ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی مقدمه تشکیل دولت اسلامی حضرت مهدی (ع) است و اگر ما خدمت و حرکتی دراین مسیر انجام می دهیم ، این خدمت در مسیر تقویت نظام اسلامی است و قطعا مورد توجه حضرت ولیعصر (عج) خواهد بود.
وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان ماه پربرکت و مهمی است و در آستانه ماه رمضان انسان باید خود را آماده مهمانی خدا کند تا بتواند به خوبی از برکات آن استفاده نماید.
آیت الله حسینی همدانی خاطرنشان کرد :حضرت مهدی (عج ) واسطه فیض بندگان با خداوند متعال است و اگر وجود مبارک ایشان نبود زمین و همه متعلقات آن از بین می رفت.
وی در ادامه گفت: اعمال فراوانی در کتاب های حدیثی برای ماه شعبان سفارش شده است که مهمترین آن را می توان استغفار به درگاه الهی نام برد و یعنی اگر عمل خلافی از روی غفلت از ما سر زد بلافاصله توبه و استغفار کنیم تا آن عمل بر دل ما تاثیر نگذارد.
وی ادامه داد:استغفار از بهترین دعاها و عبادات است و آثار و فواید فراوانی دارد که از جمله آن می توان به افزایش رزق و روزی اشاره کرد ، انسان در این ماه می تواند برای دیگران از جمله پدر و مادر خود طلب استغفار کند و این کار سفارش شده بر روح و دل انسان تاثیر بسزایی دارد.
در ادامه این بازدید سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز گزارش مفصلی از فعالیت های پلیس البرز ازسال سال گذشته تاکنون ارائه نمود.
2098/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي امام جمعه كرج بازديد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اجرای وظایف انتظامی و انقلابی کم نمی‌گذاریم، اگر در طرح نور به دنبال صیانت از دخترانمان هستیم، علیه برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار احمد رضا رادان در همایش بزرگ مردم قم در حمایت از "طرح نور" که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد اظهار داشت: دشمن تلاش فراوان کرد که جلوه بدهد، پلیس تنهاست، ولی مردم در کنار پلیس و همراه و همگام پلیس هستند.

وی افزود: در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید در نبرد با ایران جز شکست چیزی در برندارد، دشمن در برابر عزم و اراده، تقوا و ایمان و جهاد رزمندگان اسلام در حقیقت ره به جایی نخواهد برد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند که تا پای جان برای اسلام هستند،  مادری، خواهری، پدری، نبود که مشوق رزمنده نباشد و بعد از شهادتِ فرزند سجده شکر می‌کردند از این موهبت الهی.

این خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات