Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست کمیته درون بخشی اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در شهرستان بهارستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، نشست کمیته درون بخشی اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کودکان زیر 5 سال افاغنه و سایر اتباع خارجی به همت واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان با حضور سلیمانی‌جوان معاون بهداشت شبکه و رئیس مرکز بهداشت و کارشناس مسئولین واحدهای ستادی صبح امروز در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان بهارستان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی‌جوان در این نشست علاوه‌بر تقدیر و تشکر از کلیه واحدهای همکار در طرح، عنوان داشت: کشوری بودن طرح و همکاری واحدها در انجام این طرح بسیار حائز اهمیت می باشد و باید مورد توجه ویژه‌ای قرار بگیرد.

در ادامه این نشست مریم دشتبانی کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان در رابطه با چگونگی انجام طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کودکان زیر 5 سال افاغنه در سطح شهرستان توضیحاتی را به حاضرین در جلسه ارائه داد.

وی همچنین در خصوص جزئیات تعداد تیم‌ها و نیروهای مورد نیاز، مکاتبات ضروری با ارگان‌های شهرستان بهارستان، تامین وسایل نقلیه و همچنین برگزاری کلاس آموزشی نکاتی را در این رابطه بیان نمود.

لازم به ذکر است که درپایان به سئوالات حاضرین در نشست کمیته درون بخشی اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کودکان زیر 5 سال افاغنه و سایر اتباع خارجی به سئوالات حاضرین در جلسه پیرامون موضوعات مطرح شده پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با حضور معاون   بهداشت  دانشگاه علوم پزشکی  استان آذربایجان غربی  و فرماندار پلدشت رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی شد .

در این مراسم دکتر شهاب بینا بعنوان رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی . و از زحمات دکتر حسینی رییس سابق قدردانی شد .

دیگر خبرها

  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال