Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@01:18:26 GMT

درگاه پرداخت آنلاین هک شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۸۰۵

درگاه پرداخت آنلاین هک شد

پول‌نیوز - با توجه به آنکه نفوذ هکرها و مجرمان سایبری و انتشار بدافزارهای خطرناک رایانه‌ای به سیستم‌های مختلف در سراسر جهان روندی رو به افزایش داشته است، بسیاری از شرکت‌های توسعه دهنده اپلیکیشن و درگاه‌های پرداخت اینترنتی و همچنین سایر سرویس‌های آنلاین درصدد هستند تا با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و پیشرفته، نفوذ بدافزارهای خطرناک به اطلاعات و حریم خصوصی کاربران را به حداقل رسانده و از هک و حملات سایبری در سرویس‌های توسعه داده شده خود جلوگیری به عمل بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حالا به تازگی به نظر می‌رسد که درگاه پرداخت آنلاین PayPal با همکاری شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی قصد دارد امنیت سایبری این سرویس محبوب برای پرداخت‌های آنلاین و اینترنتی در جهان را به میزان قابل توجهی افزایش داده تا بدین ترتیب رضایت کاربرانش را نیز به خود جلب کند و اقدام مثبت و سازنده‌ای در جهت افزایش امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی آنها انجام دهد.

بر اساس گزارش وب سایت زد دی نت، گفته می‌شود در صورت اعمال قابلیت مذکور و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین مربوطه در این سیستم، هرگونه بدافزار یا عامل ناشناخته و مشکوکی که قصد نفوذ به حساب بانکی و سرقت اطلاعات هویتی و مالی مندرج در کارت‌های اعتباری کاربران این درگاه پرداخت آنلاین را داشته باشد، به صورت کاملاً خودکار و اتوماتیک شناسایی شده و با گسترش و نفوذ آن مقابله می‌شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پرداخت آنلاین آنلاین paypal

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید

امام رضا(ع) در بخشی از پیام خود به حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) که به نوعی این پیام منشور زندگی به شمار می‌رود، فرمودند: اجازه ندهید که شیطان بر شما مسلط شود و راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را سد کنید و ببندید، اگر شیطان مجال نفوذ پیدا کند یک وقت می‌بینید انسان را از اوج عزت به حضیض ذلت مبتلا می‌کند.

به گزارش ایسنا، یکی از یادگارهای زیبا و مهمی که از امام رضا(ع) به پیروان خویش رسیده است، پیامی است که عبدالعظیم حسنی آن را روایت کرده است. روزی حضرت رضا(ع) چند نکته مهم به او آموختند و به او یادآور شدند تا آن را به شیعیان و یاران ابلاغ کند. بخشی از این پیام که می توان آن را منشور زندگی جمعی نامید، بدین شرح است:

وجود نازنین امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) فرمودند «یا عبدَالعظیمِ، أبلِغْ عنّی أولیائی السّلامَ، و قُلْ لَهُم: أنْ لا یَجعَلوا للشَّیطانِ علی أنْفُسِهِم سَبیلاً» سلام من ‌را به محبین و دوستانم برسان و بگو اجازه ندهید که شیطان بر شما مسلط شود و راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را سد کنید و ببندید.

امام در ادامه می‌فرمایند «انسان اگر این راه‌ها را بشناسد، هر انسان عاقل ذی‌الشعور درصدد برمیاد راه شیطان را ببندد و سد کند و اجازه ندهد شیطان بر او مسلط شود، این نفس اژدرهاست اگر مجال پیدا کند یک وقت می‌بینید انسان را از اوج عزت به حضیض ذلت مبتلا می‌کند.

در ادامه این کلام می‌خوانیم که اشخاص و افرادی هم بودند که اینها به جهت اینکه راه‌های نفوذ شیطان را شناختند و راه را بر او سد کردند، توانستند به سعادت و کمال برسند.

امام در بخش دیگری از این پیام خود می‌فرمایند «کسی که راهزنه و دزده می‌تواند عابد مستجاب الدعوه ‌شود، یک شب یک آیه از قرآن به گوش یک دزد خورد با این مضمون که «آیا وقتش نشده که قلبت به خشیت بیافتد، پس از آن ورق زندگی فرد برگشت».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ شیوه جدید کلاهبرداران سایبری
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ بهانه جدید کلاهبرداران سایبری
  • پرداخت «وام فرزندآوری» ترفند جدید کلاهبرداران سایبری