Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@00:04:50 GMT

ارزش علیرضا بیرانوند میلیاردی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۶۸۹۸

این سایت که در ارزش گذاری بازیکنان معتبر است، بیرانوند را سه میلیون و ۱۵ هزار یورو ارزش گذاری کرد که با قیمت روز یورو حدود ۴۳۰ میلیارد ریال می‌شود. او حدود ۲ - ۳ ماه قبل ارزش یک میلیون و ۸۰۰ هزاری داشت که اکنون سه میلیون و ۱۵ هزار یورو ارزش گذاری شده است.

بیرانوند در حال حاضر گرانترین بازیکن باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود و هر چند تا سال ۲۰۲۱ با این تیم قرارداد دارد، اما به احتمال زیاد در پایان فصل از جمع سرخپوشان جدا و لژیونر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند هم اکنون با پرسپولیس درصدد برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ و تقابل با الاهلی عربستان است که سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

علی بیرو در تیم ملی فوتبال ایران عملکرد فوق العاده‌ای در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ داشت و پس از درخشش مقابل عمان و گرفتن پنالتی احمد کانو مورد تحسین کارشناسان قرار گرفت و نقطه قوت سرخپوشان محسوب می‌شود.

کمال کامیابی نیا، علی علیپور و مهدی ترابی نیز در سایت ترانسفرمارکت ارزش ۹۰۰ هزار یورویی دارند تا پس از بیرانوند در رده دوم با ارزش‌ترین بازیکنان پرسپولیس قرار بگیرند.

ارزش این بازیکن اکنون ۴۵ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان است که بودجه با یکسال سرخپوشان برابری می‌کند. این تیم باید ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ با الاهلی عربستان رو در رو شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یورو پرسپولیس عربستان تیم ملی فوتبال عمان بودجه لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا دروازه بان رقابت های جام جهانی بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد

اوسمار  ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد امیر رضا رفیعی درون دروازه سرخپوشان اظهار کرد:  مطمئنم که رفیعی دروازه‌بان خوبی است و از فصل پیش هم آمادگی‌اش را نشان داده است. اما بخش حمله و دفاع تیم فقط شامل یک بازیکن نیست. مثلا ما برای گلزنی به عیسی بسنده نمی‌کنیم و به امیررضا هم نمی‌گوییم فقط در دروازه بایستد و از گل خوردن جلوگیری کند.

او در مورد گلر جوان سرخپوشان گفت: ما آپشن دیگری نداشتیم، اما خیلی به امیررضا اعتماد داشتیم. او کارها و تمرینات خوبی داشت و حتی از پارسال همیشه به او توجه داشتیم. وقتی گوهری به آلومینیوم رفت، به امیررضا مطمئن بودیم.

ویرا درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: این گلر شروع به تمرین با تیم کرده اما نیاز دارد که به فیزیوتراپی ادامه بدهد. اميدوارم هرچه زودتر آماده بازی شود. شاید برای بازی جام حذفی نرسد اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

سرمربی پرسپولیس  با اشاره به شوخ بودن علیرضا بیرانوند گفت: ما یک فضای کاری خیلی خوب داریم. بازیکنانی داریم که خنده رو هستند و شوخی می‌کنند و بازیکنانی هم داریم که جدی‌تر هستند. بیرانوند  یکی از بازیکنانی است که خیلی شوخی و بگو بخند می‌کند. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد