Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@22:31:36 GMT

محبوبیت ترامپ در آمریکا به پائین‌ترین سطح خود رسید

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۷۰۵۳

محبوبیت ترامپ در آمریکا به پائین‌ترین سطح خود رسید

به گزارش جام نیوز به نقل از اسپوتنیک، خبرگزاری رویترز با استناد به نظرسنجی Ipsos گزارش داد؛ پس از انتشار گزارش رابرت مولر، دادستان ویژه آمریکا، میزان محبوبیت دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده به میزان 3% کاهش یافت.
 

طبق این نظرسنجی ،فقط 37% از مردم نتایج کار ترامپ را مورد حمایت قرار داده اند که که 3% کمتر از نظرسنجی مشابه در 15 اوریل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

رویترز خاطرنشان می سازد که میزان محبوبیت دونالد ترامپ در ماه مارس 43 درصد بود.
 

باید اضافه کنیم که این کمترین سطح محبوبیت رئیس جمهور امریکا طی سال 2019 است.
 

گفته می شود تعداد ناراضیان از ترامپ 56% است و 40 درصد معتقدند وی باید از سمت ریاست جمهوری برکنار شود.
 

47% نظرخواهی شدگان خواستار آن بودند که ترامپ خودش از سمت ریاست جمهوری استعفا بدهد.
 

با این حال فقط 31% نظرخواهی شدگان با اطمینان اعلام کردند که ترامپ یا اطرافیانش برای تاثیر گذاری بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری در سال 2016 با روسیه همکاری کرده اند.
 

روز 18 آوریل ویلیام بار دادستان کل امریکا متن کامل گزارش مولر درباره تبانی احتمالی ستاد ترامپ با روسیه در دوره انتخابات ریاست جمهوری امریکا در سال 2016 را ارائه داد که در آن به این نتیجه رسیده می‌شود که مسکو در این انتخابات دخالت کرده اما تیم ترامپ در این فعالیت شرکت نداشته است. روسیه این اتهام را رد کرده است.


به گزارش جام نیوز، در حالی آمریکا روسیه را به دخالت در انتخابات این کشور متهم می‌کند که خود آمریکا به کررات و با پررویی تمام در انتخابات کشورهای آفریقای، آسیایی، آمریکای لاتین و حتی اروپایی مانند اوکراین دخالت کرده است و این دخالت ها را ادامه می‌دهد. این کشور هر جا دولتی روی کار بیاید که با سیاست‌های آمریکا هم‌خوانی نداشته باشد آن انتخابات را زیر سئوال برده و سعی می کند با راه انداختن انقلاب رنگی فرد مورد نظر خود را روی کار بیاورد.


آخرین نمونه این دخالت‌ها، دخالت آمریکا در انتخابات ونزوئلا بود که تلاش کرد انتخاب شدن مادورو را زیر سئوال ببرد و آنرا تقلب بخواند.

 

آمریکا با حمایت از مخالفان دولت ونزوئلا این انتخابات را زیر سئوال برد و تلاش کرد در این کشور جنگ داخلی راه بیاندازد. اگر چه با حمایت روسیه، ایران، ترکیه و برخی کشورهای دیگر و به رسمیت شناختن این انتخابات توسط این کشورها، آمریکا به اهداف مورد نظرش در ونزوئلا نرسید. 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ترامپ آمریکا انتخابات روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی

تین نیوز

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران 1403 در آخر اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: «روسیه و چین تنها کشورهایی هستند که در این نمایشگاه شرکت می کنند.»

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابران، رحمت الله پوربابایی، دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی  از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران 1403 از 29 اردیبهشت تا یکم خرداد خبر داد.

او در پاسخ به این سوال که چه کشورهایی در این نمایشگاه شرکت می کنند، گفت: «هنوز نهایی نشده اما به صورت معمول چینی ها و روس ها مستفیم یا غیرمستقیم در نمایشگاه شرکت می کنند اما بعید است کشورهای دیگری در نمایشگاه حضور یابند. با این حال ما تلاش کردیم کشورهایی دیگری مانند هند هم در این نمایشگاه شرکت کنند.»

اگر راه آهن دخالت نکند؛ هماهنگی ها بهتر انجام می شود

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی در ادامه به بیان مشکلات نمایشگاه در سال های قبل و بدعت گذاری راه آهن در برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: «در تقویم نمایشگاهی انجمن صنفی مسئول برگزاری نمایشگاه ریلی است اما متاسفانه در سال های قبل راه آهن در برگزاری نمایشگاه دخالت کرد و وزن خود را بالا برد.»

پوربابایی با تاکید بر اینکه آنچه برای انجمن اهمیت دارد برگزاری نمایشگاه است نه اینکه چه کسی متولی برگزاری است، یادآور شد: «در ۲ سال گذشته نابسامانی هایی در تاریخ برگزاری نمایشگاه به وجود آمد. معمولا ما اواخر ادیبهشت ماه را برای برگزاری نمایشگاه پیشنهاد می دهیم. اما در ۲ سال گذشته مقداری ناهماهنگی به وجود آمد.»

او توضیح داد: «سال گذشته هم راه آهن به عنوان یک شرکت دولتی در برگزاری نمایشگاه دخالت کرد و قصد داشت مجری و زمان برگزاری را تغییر دهد. مشکل این است که اگر راه آهن دخالت نکند و خود ما هماهنگی ها را انجام دهیم بهتر است.»

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی تاکید کرد: «کسی قصد ندارد نمایشگاه را صاحب شود و انجمن هم به هیچ عنوان چنین نیتی در سر ندارد. تنها هدف ما این است که نمایشگاه به بهترین شکل و با هماهنگی کامل برگزار شود.»

او افزود: «هدف ما برگزاری نمایشگاه به بهترین نحو است. البته در همه امور هر چقدر دخالت دولت کمتر باشد، کار سهل تر پیش می رود و هرجا دولت دخالت کرده، مشکل به وجود آمده است.»

برگزاری جلسات منظم با راه آهن برای نمایشگاه

پوربابایی افزود: «به دلیل این ناهماهنگی ها سال گذشته همزمان با برگزاری نمایشگاه جلساتی برگزار و توافق شد که هفته آخر اردبیبهشت ۱۴۰۳ نمایشگاه ریلی برگزار شود. به عبارتی تقویم نمایشگاه امسال، سال گذشته با سازمان توسعه بسته شد.»

او گفت: «هماهنگی ها برای برگزاری نمایشگاه امسال نسبتا بهتر از سال گذشته است و جلسات منظم بین انجمن ها و شرکت های برگزارکننده و راه آهن برگزار شده و امید است امسال چنین مشکلی به وجود نیاید.»

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!