Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@13:13:37 GMT

توجه ویژه بانک صنعت و معدن به رونق تولید

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۷۱۹۹

توجه ویژه بانک صنعت و معدن به رونق تولید

پول‌نیوز - حسین مهری در دیدار با استاندار و جمعی از کارآفرینان و تولیدکنندگان استان لرستان ضمن اشاره به رسالت اصلی بانک در سال جاری که همان رونق تولید می باشد، از اتخاذ سیاست ها و برنامه های راهبردی به منظور حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان و صنعتگران توسط این بانک خبر داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حسین مهری در دیدار با استاندار و جمعی از کارآفرینان و تولیدکنندگان استان لرستان ضمن اشاره به رسالت اصلی بانک در سال جاری که همان رونق تولید می باشد، از اتخاذ سیاست ها و برنامه های راهبردی به منظور حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان و صنعتگران توسط این بانک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در نشستی که با جمعی از کارآفرینان و تولید کنندگان استان در روز چهارشنبه مورخ 98/1/28 و با حضور سید موسی خادمی استاندار لرستان که در محل استانداری برگزار گردید، با تأكيد بر لزوم تأمین مالی صنایع و حمایت از تولیدكنندگان بيان داشت: کارآفرینان و تولیدکنندگان فرماندهان جنگ اقتصادی می باشند و بانک مجموعه ای در خدمت آنها به منظور تحقق رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور است.

مهری در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد مسعود امام زمان (عج) ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان سیل اخیر از ملت شریف ایران نیز که در این حادثه در کنار هموطنان خود بودند تشکر و قدردانی نمود و تصریح کرد بانک صنعت و معدن از همه ظرفیت ها و پتانسیل های خود به منظور حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان استان استفاده خواهد کرد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد با حجم سرمایه گذاری های انجام شده، در حال حاضر این بانک تامین مالی 48 طرح این استان با اعتبار ارزی و ریالی بالغ بر 467 میلیون یورو و 2543 میلیون ریال را به عهده گرفته است که این امر نشان از اهمیت ویژه این استان در بخش صنعت و معدن کشور دارد.

وی ضمن تاکید بر شناسایی قابلیت های استان لرستان در بخش صنعت و معدن اعلام کرد جذب منابع با توجه به حجم سرمایه گذاری های انجام شده از اولویت های مهم سرپرستی استان بوده که به منظور تامین مالی سایر پروژه ها باید در دستور کار قرار گیرد.

خادمی استاندار لرستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات بانک صنعت و معدن در پیشرفت این استان از اهتمام ویژه این بانک به صنعتگران و تولیدکنندگان استان قدردانی نمود و اشاره کرد استان لرستان دارای ظرفیتهای زیادی در بخش صنعت و معدن کشور می باشد که لازم است توجه ویژه ای به این مقوله توسط نهادهای تصمیم گیر به عمل آید.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک صنعت و معدن رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مسعود ایرانی اظهار کرد: نوروز ۱۴۰۳ با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و از سوی دیگر اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود و بر همین اساس اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت نیز برنامه‌هایی در راستای تنظیم بازار با کنترل قیمت‌ها در کنار توزیع کالاهای اساسی به نرخ مصوب در دستور کار قرار داد.
وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه از ۱۵ اسفند تا ۲۵ فروردین افزود: کارشناسان مربوطه در کنار تامین و توزیع یک هزار و ۵۲۵ تن گوشت و مرغ منجمد، برنج، شکر، سیب و پرتقال به منظور تامین کالا و تنظیم بازار، نسبت به انجام سه هزار و ۱۶۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و عرضه‌کننده خدمات رفاهی در استان اردبیل اقدام کردند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: همچنین یک هزار و ۱۶۶ مورد گشت مشترک با حضور نمایندگان سایر دستگاه‌های مربوطه مانند فرمانداری، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، بهداشت، اماکن عمومی، پلیس امنیت اقتصادی، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، غذا و دارو در این مدت به اجرا درآمد.
وی تشکیل ۹۸۲ فقره پرونده با ارزش حدود ۷۰ میلیارد ریال برای تخلف‌های شناسایی شده از واحدهای صنفی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: این بازرسی‌ها در قالب طرح عید تا عید وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد که بر اساس ارزیابی صورت گرفته، اردبیل در بین ۳۱ استان رتبه دوم را کسب کرد.
ایرانی با اشاره به استمرار نظارت‌های ۲ ماه گذشته، اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده مواردی مانند گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، صادر ننمودن فاکتور، احتکار و فروش اجباری کالا یا سایر تخلف‌های اقتصادی می‌توانند موضوع را با سامانه ارتباطی ۱۲۴ درمیان بگذارند.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت