Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- وزیر کشور در نامه ای به وزیر صنعت و معدن با تاکید بر ضرورت تأمین مایحتاج عمومی و ضروری و توزیع امکانات مورد نیاز و بازسازی و نوسازی واحدهای صنفی، صنعتی، تولیدی و معادن در مناطق سیل زده، خواستار اتخاذ تمهیدات فوری برای توزیع نیازها و امکانات ضروری شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در نامه عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به «رضا رحمانی» وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح شده است: با عنایت به دستور رییس جمهوری در جلسه 18 فروردین 98 هیات وزیران به منظور ایجاد عزم ملی و بسیج همه ظرفیت ها و امکانات اعم از بخش دولتی و غیر دولتی برای کاهش آلام هموطنان سیل زده، بازسازی و جبران هرچه سریع تر خسارت های مادی و معنوی وارده با عنایت به وظایف و ماموریت های آن وزارت در تامین مایحتاج عمومی و ضروری و توزیع امکانات مورد نیاز و بازسازی و نوسازی واحدهای صنفی، صنعتی، تولیدی و معادن لازم است ضمن اتخاذ تمهیدات فوری برای توزیع نیازها و امکانات ضروری به نحوی برنامه ریزی و عمل شود تا با همکاری و هماهنگی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان های حادثه دیده در حداقل زمان ممکن و با بررسی و ارزیابی میزان خسارت های وارده اقدامات لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس قرارگاه بازسازی و نوسازی در این نامه تاکید کرد: همچنین لازم است به منظور پیش بینی ساز و کار تامین اعتبار برای جبران خسارت های ناشی از سیل اخیر، نسبت به تهیه طرح ها و برنامه ها و عملیاتی کردن آنها که ضرورتاً می بایست در آن زمانبندی نیز لحاظ شده باشد اقدام و یک نسخه از آن جهت بررسی به این وزارت ارسال شود.
سیام*3061* 1336

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي وزارت كشور سيل98 وزير صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با توجه به پیشینه تاریخی بروجرد، باید باید برای حفظ ابنیه و آثار تاریخی آن و همچنین حفظ آثار فرهنگی در شهرستان اقدامات ضروری انجام شود.

عطا حسن‌پور در جریان سفر به شهرستان بروجرد و دیدار با امام جمعه و فرماندار این شهرستان گفت: پس از نشست و بررسی‌های انجام شده مقرر شد تا ساماندهی، ایمن‌سازی، تامین امنیت و نصب دوربین‌های مدار بسته مخزن بروجرد عملیاتی و سپس مخزن ایمن شهرستان راه‌اندازی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: پس از راه‌اندازی مخزن ایمن، اموال فرهنگی مردم شناسی مربوط به دوران معاصر به بروجرد بازگشته و در محل خود قرار می‌گیرد.

حسن‌پور گفت: همچنین با اقدامات انجام شده امین اموال فرهنگی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شده که پس از تایید و طی کردن آموزش‌های لازم در محل مستقر می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در ادامه سفر به شهرستان بروجرد، ضمن بازدید از بنای تاریخی مسجد امام خمینی (ره)، بیان کرد: این بنای تاریخی با مشکلات و آسیب‌هایی همراه است که مقرر شد با هماهنگی و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، جهت رفع خطر و مرمت آن اقدام شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زرده تخم‌مرغ
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زده تخم‌مرغ
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان