Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@18:26:56 GMT

بازگشت شگفت انگیز ستاره جوان رئال از مصدومیت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۷۵۵۱

بازگشت شگفت انگیز ستاره جوان رئال از مصدومیت

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی 18 ساله رئال دو هفته زودتر از تصور توانست به تمرینات رئال برگردد.

به گزارش "ورزش سه"، 14 اسفند بود که وینیسیوس در جریان بازی با آژاکس به شدت از ناحیه مچ پا مصدوم شد و پزشکان مدت زمان بهبودی او را دو ماه اعلام کردند. برخی حتی مدعی شده بودند که او فصل را از دست خواهد داد اما ستاره برزیلی دو هفته زودتر از تصورات، مصدومیت را پشت سر گذاشت و از روز گذشته در تمرینات حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

وینیسیوس امروز نیز در تمرین گروهی رئال حاضر بود تا نشان دهد مشکلی برای بازی فردا مقابل بیلبائو ندارد؛ هرچند که به نظر نمی رسد زیدان روی او ریسک کند. اگر اتفاق خاصی نیفتد، وینیسیوس پنجشنبه شب برابر ختافه یا یکشنبه آینده برابر رایو وایکانو می تواند به ترکیب رئال برگردد.

 

وینیسیوس پیش از این گفته بود که نهایت تلاش خود را خواهد کرد تا زیر نظر زیدان به میدان برود و بتواند همین فصل ارزش هایش را به مرد فرانسوی ثابت کند. او با تلاش فراوان توانست مصدومیت را بسیار زودتر از حد تصور پشت سر بگذارد و حالا همه چیز به نظر زیدان بستگی دارد.

 

 

رئال مادرید زیدان (سرمربی) وینیسیوس جونیور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید زیدان سرمربی وینیسیوس جونیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور در حال حاضر بیشتر از کریستیانو رونالدو با رئال مادرید قهرمانی لالیگا کسب کرده است. دیروز قهرمانی 36 رئال مسجل شد و به این ترتیب وینی توانست به سومین قهرمانی خود در لالیگا برسد که یکی بیشتر از کریستیانو رونالدو است.

کریستیانو علی‌رغم اینکه یکی از موفق‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید بوده، تنها دو بار موفق به کسب عنوان قهرمانی لالیگا شد (2012 و 2017). بله، او چهار لیگ قهرمانان، سه جام باشگاه‌های جهان، سه سوپرجام اروپا، دو کوپا دل ری و دو سوپرجام اسپانیا را نیز با رئال کسب کرد.
وینی در سال‌های 2020، 2022 و 2024 توانسته با رئال قهرمان لالیگا شود. وینی همچنین یک لیگ قهرمانان، یک کوپا دل ری، دو سوپرجام اروپا، دو جام باشگاه‌های جهان و سه سوپرجام اسپانیا و در مجموع یازده جام با رئال کسب کرده در حالی که فقط 23 سال سن دارد. وینی می‌تواند امسال با رئال دومین لیگ قهرمانان خود را نیز فتح کند.

دیگر خبرها

  • انتقاد از دو ستاره سابق بارسا و رئال: در حد فاجعه!
  • داستان شگفت انگیز دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا؛ قرار نبود اینجا باشی
  • شگفت‌انگیز: زیباترین بهار تاریخ دورتموند!
  • هشدار به ترابی بعد از پیشنهاد وسوسه انگیز | پاسخ ستاره پرسپولیس مشخص شد
  • فواید شگفت انگیز خوردن عسل قبل از خواب
  • کیفیت شگفت انگیز و هنر عکاس در ثبت تصاویر از یک سرخرطومی
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • تاثیرات شگفت انگیز مصرف روزانه پیاز