Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو گفت: همه تلاش ما این بوده که روند دارورسانی در مناطق سیل زده در مراکز دولتی و خصوصی به تعویق نیفتد و پخش‌های دارویی در ایام تعطیلات، فعال بودند و خوشبختانه برای اولین بار در کشور، داروخانه سیار در استان خوزستان راه اندازی شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان مهدی پیرصالحی در جلسه بررسی وضعیت بهداشتی مناطق سیل‌زده که با حضور وزیر بهداشت، معاونین توسعه مدیریت و منابع، بهداشت، و درمان وزارت بهداشت، رییس سازمان اورژانس کشور و همچنین معاونین بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی مناطق سیل زده برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه در کمپ‌ها و مکان‌هایی که پزشکان در مناطق سیل زده مستقر بودند، دارو به میزان لازم تهیه و توزیع شد و داروی مورد نیاز گروه‌های جهادی پزشکی که با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی مناطق سیل زده مستقر شده بودند را تامین کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی یادآور شد: علاوه بر تامین دارو برای تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز در مناطق سیل زده با شرکت‌های تولیدی هماهنگی‌های خوبی انجام گرفت و لوازم بهداشتی شامل محصولات سلولزی، شوینده‌ها و آب آشامیدنی به این مناطق ارسال شد.

معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو اضافه کرد: حدود ۴۲ میلیارد ریال از محل بودجه اختصاصی سازمان غذا در مناطق سیل زده هزینه شد تا در پوشش دارویی مشکل چندانی وجود نداشته باشد و امروز مشکلات حاد استان‌های سیل زده تا حدود زیادی برطرف شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهداشت وز سیل زده وزارت سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۷ همت به طرح دارویار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خانه ملت سلمان اسحاقی در تشریح نشست مشترک اعضای این کمیسیون با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: تامین دارو، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از موضوعات مهمی است که در اولویت کمیسیون بهداشت مجلس قرار دارد و برای تحقق این مهم باید هماهنگی هایی میان متولیان یعنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با محوریت سازمان غذا و دارو، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه انجام شود و این مساله مهم دراین نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اسحاقی افزود: بحث معیشت کادر درمان، تبدیل وضعیت نیروهای طرحی و استفاده از ظرفیت این نیروها و تعرفه گذاری پرستاری از جمله مسائل و موضوعات مطرح شده توسط اعضای کمیسیون بود .همچنین استفاده از ظرفیت برنامه هفتم و بودجه 1403 در پیشبرد اهداف نظام سلامت مورد بررسی قرار گرفت .

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: توجه به مشکلات حوزه سلامت توسط کمیسیون بهداشت به گونه‌ای است که در پی نشست کمیسیون بهداشت با مسئولان وزارت بهداشت، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه، ۷ همت بابت پرداخت مطالبات ذی نفعان اصلی یعنی داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش اختصاص یافت که اتفاق مثبتی در زمینه تامین دارو ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران
  • هشدارِ امپراطوری ناصرخسرو مجازی در حوزه دارو
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • اعتصاب داروسازان فرانسویدر روز سی ام مه
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار