Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@20:33:54 GMT

۶۸ هزار تن آسفالت در پایتخت ریخته شده است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۷۶۱۹

۶۸ هزار تن آسفالت در پایتخت ریخته شده است

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران: ۶۸ هزار تن آسفالت در ۴۵ روز گذشته در پایتخت ریخته شده است   صبوری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: این میزان آسفالت در سطح مناطق و بزرگراه‌ها برای لکه گیری و روکش آسفالت ریخته شده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: هر سال با بارش باران و برف شاهد خرابی آسفالت در سطح معابر و گذرگاه‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته روند مرمت آسفالت در معابر و بزرگراه‌ها کاهش پیدا کرده بود، گفت: البته مشکلات مالی و افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت قیر در سال ۹۷ به این مشکل دامن زده بود و اعتبارات هم در این رابطه کم بود.
صبوری افزود: از ۱۲ اسفند سال گذشته حرکت جدی را در شهر تهران آغاز کردیم به طوری که در برخی از معابر و مناطق روزانه دو هزار و ۶۰۰ تن آسفالت پخش شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد گرچه اعتبارت آسفالت نیز توسط شورای اسلامی شهر تهران ۳۰۰ درصد افزایش پیدا کرد و این نوید خوبی است برای فعالیت بیشتر تا بتوانیم به استاندارد مطلوبی از آسفالت دست پیدا کنیم.
وی افزود: اگر شهروندان در معابر، مناطق و بزرگراه‌ها خرابی آسفالت را می‌بینند از کنار این موضوع بی اعتنا گذر نکنند و حتما به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا در اسرع وقت این موضوع انجام شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: البته پیمانکاران آسفالت نیز وظایفی در این خصوص دارند که بایستی انجام دهند و ما نیز باید نظارت خودمان را در کار آن‌ها دقیق‌تر کنیم.
وی افزود: اگر خودرویی در هنگام حرکت در سطح معابر و بزرگراه‌ها به علت خرابی آسفالت دچار حادثه شود حتما به مناطق شهرداری مراجعه کند و با تشکیل پرونده خسارت خود را از بیمه طرف قرارداد شهرداری دریافت کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تهران شهرداری آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد

به گزارش خبرآنلاین، رییس پلیس راهور پایتخت از وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در این نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

وی تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899480

دیگر خبرها

  • یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار در بزرگراه آزادگان | تغییرات جدید در این بزرگراه مهم
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز